tickelina skrev 2010-03-20 00:53:14 följande:
Jisses.... 9 dagar nu å ingen mens efter provera *morr*Däremot kliar det svart ibland mellan benen... skulle kika lite på flytningarna nu på kvällen & ursäkta men ut kommer MASSOR med vita klumpflytningar..... Aldrig haft sådan flytning förut.Googlade lite.... svamp.... =/ Som är vanligt i början av graviditet .. hehe önsketänkande! Men men... får se om det går över annars får jag gå till doktorn. Får sova utan trosor osv tills vidare.Någon som haft svamp? 3 av 4 kvinnor får det någon gång =D
Senaste gången jag åt provera så tog det ca 9 dagar innan mensen dök upp efter sista tabletten. Jättejobbigt! Men har du gjort ett graviditetstest? Tänk om du fått egen ägglossning innan provera eller under provera som gör att mensen blir försenad? :) Man vet aldrig, jag vet att det är det sista man tänker på, men samtidigt så har man hört många liknande historier...
Jag har aldrig haft svamp så jag kan tyvärr inte säga något om det. Däremot hade jag själv under en dag för tre dagar sedan vita sega flytningar som påminner om allt andra säger om ägglossningsflytningar. Men men, de försvann lika fort som de dök upp. Kan det ha varit ägglossning, svamp eller bara jag som inbillar mig!?