Är jag ensam tjej att gilla cfnm?
Jag bara undrar då mina kompisar inte verkar ha en aning om vad det är.
Jag bara undrar då mina kompisar inte verkar ha en aning om vad det är.
Jag älskar cfnm! Men vad är cfnm?
Jag är kille, men tycker att det är hett. Känner sig lite dominerad då.
En annan grej som jag tycker är hett är när flickvännen har kläder på överkroppen men är helt naken på underkroppen. Känns extra hett att slicka henne då.
Det verkar som jag är ensam tjej att tycka om det då.
Jag tvivlar på att du är ensam tjej att gilla CFNM utan det är nog snarare att dina "medsystrar" har ingen aning om vilket sensuell fördel dom missar, eller så inser man inte möjligheterna med det och/eller aldrig hört talas om det.
Det är visserligen lite annorlunda och tabubelagt på sitt sätt, men det är också väldigt få som inser fördelarna att den ena kan se allt och det andra kan bara ana och skymta, en hint om vad den sensuella kvinnan har, vilket skapar en underbar sensuell situation för kvinnan att spela ut med hela sitt register med kvinnliga läckra, sensuella kläder och mannen, ja, mannen är läcker på sitt sätt just för hennes ögon.
Men det är också långt ifrån alla killar som verkligen vågar vara så inför en kvinna, när det kommer till kritan utan det gäller verkligen att inse det sensuella i det hela och uppskatta bägges skönheter, den ena väldigt naket och den andra väldigt sensuell och kvinnlig i sin klädsamhet...Det är en härlig känsla helt enkelt!
Aldrig hört talas om bokstavskombinationen. Men av beskrivningen skulle jag säga att jag gillar tvärtom, dvs att jag är naken och mannen är helklädd, gärna i kostym eller snygga byxor och lammullspolo eller kavaj eller nåt lite stelare sådär:) Vad blir det då? CMNF eller?
Låter ju som en helt vanlig variant av sex??? Jag har gjort det åt båda hållen utan att vara lagd åt någon bokstavskombination..
Sex ska vara kul och lekfullt och dominans som någon skrev om är ju ett fantastiskt redskap att leka med :)
de står för Clothed Female Naked Men
påklädd kvinna naken man ofta flera tjejer som tar hand om en "oskyldig" kille grymt coolt att se skulle ju själv vilja hamna i den sittsen!!!
Här finns en kvinna som gillar CFNM :)