jennyc skrev 2010-03-19 20:49:28 följande:
ja men för mig nu v. 21 är de mer vita tjocka och i mängder :S men de är vanligt och helt ok bara de inte luktar illa. Mina bröst började ganska tidigt men de kändes också sådär lite diffust. Kanske mest för att jag inte vågade lita på alla tecken för att sen få ett negativt
test.Trötthet är ett mycket tydligt tecken och de blir bara värre första 12 veckorna :) men de är helt underbart ändå! Fråga va som helst, alla frågor är tillåtna när man är gravid eller misstänker de :D
Ne, dom luktar inte illa. Men det känns som att mensen kommer hela tiden, men det är bara flytningarna som typ rinner till? haha, låter kanske skit skumt.. menmen.. Nu ikväll har jag känt av ännu mer av molvärken.. börjar fundera om det är mensen som gör sig redo, vågar inte tro för mycket men SOM jag hoppas, tidigare månader har jag inte haft sån här molvärk.. iförrgår och igår kände jag mest i äggstockarna, ikväll har det varit lite mer i mitten typ livmodern, hoppas verkligen inte att det är mensen som är på G.
Vad bra att jag kan fråga vad som helst, känns skönt. En del tycker bara man "letar" efter symtom, men frågar man inte får man ju heller aldrig veta ;)