• Bambusa

    hopfällbar spjälsäng!!?

    våran dotter på 15mån får total panik när man föröker lägga henne i resesängen(vanlig i tyg),
    tros att den stått framme sen honvar ca 6mån, hon lyckades somna själv där under babygymmet när hon var runt halvåret, och nån gång har de funkat och lägga henne i den när hon somnat i famnen eller i bilen, men annars är de kört..
    nu ska vi snart åka bort i några nätter (och med blir de i somar) så vi behöver en spjälsäng som går att fälla ihop, fanns mkt sånna förr vet jag, vart kan jag hitta en? inte för dyr dock.. sökt på blocket och tradera -utan resultat..

  • Svar på tråden hopfällbar spjälsäng!!?
  • La Lola

    Kan hon inte bara sova på en madrass då?


    *mamma till Alma 9 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Banzai

    En liten fråga har resesängen täckta sidor ?? 


    Vet att många barn kan känna sig instängda i resesängar just för att de inte kan se ut.
    Jag köpte själv en med stora nät på långsidorna och ena kortsidan är öppningsbara så sonen kan krypa in och ut i den själv när han inte ska sova.
  • Dr Mupp
    La Lola skrev 2010-03-20 00:15:08 följande:
    Kan hon inte bara sova på en madrass då?
    Precis min tanke. en madrass på golvet är ju enkelt och mysigt.
  • Bambusa

    nej, den har nät på långsidorna, vissligen svart, men ja har legat på golvet så hon ska se mig men d hjälper inte... kortsidorna är helsvarta, ville inte ha med öppning för grejjen är att hon inte ska ta sig ur, trappor, farliga saker och 14hundar,varav en dobberman jag inte träffat förr, dom andra 13 är d lugnt med.. 

    och sover hon på madrass kommer dom ju gå och lukta på henne å vilja ligga bredvid henne, då vaknar hon.. och hon är väldigt vild när hon sover, jag vaknar ofta av att de smäller i sängen för hon slänger sig runt..   hittade en på blocket nyss, men den var redan såld {#lang_emotions_cry}



Svar på tråden hopfällbar spjälsäng!!?