Erbjudandekod Ellos?
Har lyckats slarva bort/kasta alla kataloger och liknande från Ellos. Sitter nu och ska beställa från deras hemsida men har ju då såklart inga koder.
Någon som har kataloger och så kvar som kan dela med sig av koder?
Har lyckats slarva bort/kasta alla kataloger och liknande från Ellos. Sitter nu och ska beställa från deras hemsida men har ju då såklart inga koder.
Någon som har kataloger och så kvar som kan dela med sig av koder?
Men har du ingen mail? De skickas dit också.
Alla erbjudanden finns väl på mina sidor? :)
Dessutom ska dina aktuella erbjudanden finnas på din egen Ellos-sida när du loggat in!
Jag hittade... men det står att jag inte har några erbjudanden. Men med katalogerna kommer det ju alltid en massa erbjudanden?
Ah, okej... just nu är får man 40% på dyraste varan. Går det "erbjudandet" in automatiskt?
Hur får man det då?
50% valfri vara
Testat gå in på dina erbjudande flera gånger, ibland krånglar det fast man har erbjudanden.
De jag har är 150 kr rabatt när man handlar för 450 kr eller 300 när du handlar för 900, kod 210607.
50 på dyraste varan, kod 211403.
40% på valfri vara, kod 210509. (Denna ger även fri exp.avg. om du handlar minst 5 varor).
200 kr rabatt om du handlar för 800 kr eller 300 om du handlar för 1200 kr, kod 211207.
Vissa erbjudandekoder är generella medan andra är personliga och dessutom tidsbegränsade. Alla koder du får hemskickade ska finnas inlagda under Mina Sidor. Det kan dock ibland ta en liten stund från det du fått katalogen tills att koden uppdaterats på sidan.
På hemsidan just nu finns ett generellt erbjudande om 40% rabatt på en vara. Inget erbjudande går in med automatik utan alla måste aktiveras. Just detta erbjudande aktiverar du genom att klicka på texten "40 % rabatt på valfri vara! klicka här för att aktivera..." som ligger till höger på förstasidan direkt under Spring news bilden.
Lycka till!
Tack för hjälpen!
Jag hittade till slut. Jag hade tryckt på knappen om 40% rabatt, men hade antagligen gjort det innan inloggningen. Därför fungerade det inte, såklart!
Fick 50% rabatt på valfri vara eftersom jag är "förstagångskund". Men eftersom jag inte köpt något särskilt dyrt funderar jag över de erbjudande ni andra har om t.ex. 300:- rabatt. Det skulle ge mer... Men de kanske är personliga då?
Om du är förstakund så ska inte de andra erbjudandena fungera (de läggs bara in på "gamla" kunder), men du kan ju alltid testa. Ibland blir det knas i systemet :)