• FamHull

BabyTravel Jogger

Ang Baby Travel Jogger. Vi har syskonvarianten med en liggdel. Går det verkligen inte sätta fast det fästet o liggdelen på en enkelvagn? Vill gärna ha enkelvagnen för att använda när man bara har ett av barnen med sig, men känns ju väldigt onödigt att köpa två liggdelar när vi bara har en bebis. Bågen ser ju typ likadan ut på båda vagnarna, men antar att som vill tjäna extra mkt pengar o därför vill att man ska behöva köpa en liggdel till varje vagn. Grrr...

• Svar på tråden BabyTravel Jogger
  • Småtokig

det gå rom man bygger om ställningen till liggdelen men då kan du inte sätta den på syskonvagnen sen

♥Albin 20070116 ♥Alicia 20090408♥
  • Puma87

Nej för den liggdelen är smalare än singelvagnen

Kitty 081003
  • FamHull

Så det e inte samma fästen för bågarna på båda vagnarna då? För det e ju bågfästet man anväder till liggdelen på syskonvagnen. Om liggdelen till syskonvagnen e smalare än till enkelvagnen borde ju inte spela så stor roll, värre om det varit tvärt om...

• Småtokig
    FamHull skrev 2010-03-21 12:46:03 följande:
    Så det e inte samma fästen för bågarna på båda vagnarna då? För det e ju bågfästet man anväder till liggdelen på syskonvagnen. Om liggdelen till syskonvagnen e smalare än till enkelvagnen borde ju inte spela så stor roll, värre om det varit tvärt om...
    de har inte riktigt samma fästanodning
    http://www.blocket.se/blekinge/Liggdel_till_BabyTravel_enkelvagn_26350164.htm?ca=22&w=1

så här ser liggdelen till enkelvagnen ut. inte min annons
    ♥Albin 20070116 ♥Alicia 20090408♥
  • FamHull
    Småtokig skrev 2010-03-21 12:54:43 följande:
    de har inte riktigt samma fästanodningwww.blocket.se/blekinge/Liggdel_till_BabyTrav...så här ser liggdelen till enkelvagnen ut. inte min annons
    Jo jag vet att fästet ser ut på dom olika liggdelarna, den till syskonvagnen har ju ett löst fäste. Men jag tänkte att det fästet kanske gick att sätta på enkelvagnen, där bågen i vanliga fall sitter. Det e ju där det sitter på syskonvagnen.
Svar på tråden BabyTravel Jogger