• chatnoir

    Kan inte logga in på AC:s hemsida

    Det var ganska länge sedan vi loggade in på AC:s hemsida och när jag igår skulle gå in och kolla kötiderna så fungerade inte lösenordet. Jag har skickat ett mail till AC men tänkte höra om någon annan har varit med om samma sak? Jag betalade sökandeavgiften samma dag som vi fick fakturan och om det varit något problem med betalningen borde vi väl ha fått en påminnelse?

  • Svar på tråden Kan inte logga in på AC:s hemsida
  • skogstjejen19

    hmm kanske är så att det blivit något knas, men har ni betalat och kan visa det ska det ju inte vara några problem att dom rättar till det.

    detta står på AC svarar
    Sökandemedlem 10-03-18 19:47 När bekräftas att man betalt in medlems/sökande-avgiften för i år? Har betalt men inte hört något. Blir ju orolig att något inte funkat... AC svarar: Har du varit medlem och sökande tidigare kommer ingen bekräftelse automatiskt. Man kan dock se om man fortfarande kan logga in på hemsida, får medlemstidningen och nyhetsbrev/rundbrev. Finns det anledning att tro att något skulle ha gått snett kan du kontakta vår registrator: registrator@adoptionscentrum.se

  • chatnoir

    Tidningen fick vi senaste numret av, men det verkar ju ändå konstigt. Hoppas de svarar snabbt på mitt mail!

  • chatnoir

    Men man får alltså ingen påminnelse om man missar att betala? Vet att de har många medlemmar, men de borde väl ändå vara intresserade av att ha kvar betalande sökandemedlemmar??

  • Miss TN

    Jag har haft samma problem som dig. Har mailat AC angående detta men får bara nya inloggningsuppgifter tillbaka hela tiden (efter flera veckor ibland). Väldigt dåligt då vi lägger ner mkt pengar och att det ska behöva strula så. Har hört att det strular för många familjer som försöker logga in faktiskt så det kanske är dags att AC gör något åt sina problem tycker jag.

    Hoppas det löser sig fort

  • chatnoir

    Skönt att höra att man inte är ensam! Jag har inte loggat in på flera månader så kanske att lösenordet har avaktiverats på något sätt...{#lang_emotions_undecided}

  • Maisie

    Det ska komma en ny version av hemsidan och då ska det visst vara nya lösenord. Jag kan inte heller logga in då de säger att mitt lösenord inte gäller längre. Eftersom vi inte försökt logga in på evigheter(minst ett halvår) så är jag inte alltför förvånad. Vi får fortfarande tidningen och rundbrev så jag antar att de fått in vår medlemsavgift (vi har våra papper i Kina och skrev på vårt avtal med fasta kostnader för över 4 år sedan). 

  • P A K

    Vi har stått i kö i två år och har aldirg lyckats logga in vi heller. Har mailat men får inga svar. Avgiften är betald i god tid och det är väl dags att ringa dem och be dem hjälpa till, det vore roligt att se hur vi ligger till i kön... 

  • Manchester

    Jag har haft problem med inloggning två gånger. Första gången började jag med att maila, men fick vänta en evighet. Då ringde jag istället och fick hjälp på studs. Andra gången ringde jag direkt och fem minuter senare hade jag nya fungerande inloggningsuppgifter på min mail. Testa att ringa på telefontiden i morgon så ordnar det sig säkert.

  • Solvår H

    Hm, jag kunde skapa ett nytt lösenord direkt på hemsidan! Fast vi inte betalt medlemsavgiften? Märkligt.

Svar på tråden Kan inte logga in på AC:s hemsida