• Evelin65

Nyfiken på killars stånd

Jag är så fruktansvärt nyfiken på hur det känns i en killes kuk när den börjar växa och han får stånd!

Och sen undrar jag vad är det som behövs för att era kukar skall börja stå?
    Hur känns ett morgonstånd jämfört med ett vanligt stånd?
    Är det skönt att ha stånd?
    Vill man alltid runka eller knulla när man får stånd?
    Hur många gånger per dag börjar kuken stå?
    KRAM!
  • Svar på tråden Nyfiken på killars stånd
  • Rynkigutanpåslätinuti

1. Att hjärnan tycker det är en bra idé. Inte alltid jag blir tillfrågad.
    2. Kissnödigt

3. När det är rätt tillfälle så känns det mentalt bra men i sig inte upphetsande

4. Nej! Jag var tvungen att kolla om jag fortfarande läste trådar i sandlådan.

5. Oftast flera men jag har aldrig räknat.

• ce0562
    Evelin65 skrev 2010-03-21 15:37:07 följande:
    Jag är så fruktansvärt nyfiken på hur det känns i en killes kuk när den börjar växa och han får stånd!
    KRAM!
    Skriv ett meddelande till mig så kan jag testa o svara om du e nyfiken..;)
  • final
    ce0562 skrev 2010-09-20 18:46:29 följande:
    skriv även till mig.
  • Anonym (Kille)

Och sen undrar jag vad är det som behövs för att era kukar skall börja stå? att man ser en fitta eller att en  kvinna pratr om kuk eller smeker kuken
    Hur känns ett morgonstånd jämfört med ett vanligt stånd? det känns bra med morgonstånd det är ofta det bästa ståndet
    Är det skönt att ha stånd?ja för d¨är man ofta kåt
    Vill man alltid runka eller knulla när man får stånd?ja det vill man, jag brukr runka varje morgon
    Hur många gånger per dag börjar kuken stå? 1-2 gånger
  • Classic

Oj...jag tror jag är "nymfoman" isf!? haha

• plast killen

att beskriva ett stånd e svårt,de måste uppleas ;)morgonståndet e de hårdaste a alla! man kan äen akna a stånd a att man e kissnödig och då e de nästan lägn i helvette att få utlösning får då vill kisset bara ha företräda. man kan även få stånd av vissa vibrationer typ i en buss eller liknande och ja visst vill man runka så fort den ställer sig i givakt! de e ett täcken på att kroppen vill ha sig en utlösning.smekningar och vidrörningar resulterar garanterat i ett fint stånd.talar för min egen erfarenhet iofs men tror de flesta killar håller med.att sen få en härlig kvinnomun över den e nästa stora steg i njutningen eller att penitrera en härligt blöt mus jag då e livet som de ska,dvs underbart!

• Classic
    plast killen skrev 2011-03-19 09:44:54 följande:
    att beskriva ett stånd e svårt,de måste uppleas ;)morgonståndet e de hårdaste a alla! man kan äen akna a stånd a att man e kissnödig och då e de nästan lägn i helvette att få utlösning får då vill kisset bara ha företräda. man kan även få stånd av vissa vibrationer typ i en buss eller liknande och ja visst vill man runka så fort den ställer sig i givakt! de e ett täcken på att kroppen vill ha sig en utlösning.smekningar och vidrörningar resulterar garanterat i ett fint stånd.talar för min egen erfarenhet iofs men tror de flesta killar håller med.att sen få en härlig kvinnomun över den e nästa stora steg i njutningen eller att penitrera en härligt blöt mus jag då e livet som de ska,dvs underbart!
    Ehh...tror nog det där med att ha stånd OCH vilja kissa (om maninte kan kontrollera det och åtgärda antingen eller efter den ordning som passar situationen är ju dock ett fjortis problem? Jag kan iaf kontrollera det (som tur är) Ibland får man...helt enkelt kissa ståendes på händer! :D

Men...det är väl inte för inte man "trackar på fjortisar", att de inte vet om de är kåta eller kissnödiga? :)
  • Anonym (man)

Hur det känns? Bra fråga, jag har inte reflekterat så mycket över det. Rent fysiskt så är det en ganska skön, mysig känsla, men sen spelar ju det mentala in också och då beror det ju på läget. I rätt läge så känns det ju väldigt bra, i fel läge, t.ex. om man sitter i ett möte och vet att man snart måste resa sig och gå därifrån så blir det snarare en känsla förknippad med obehag.

Vad som behövs varierar för mig, men generellt sett så behövs det rätt lite retning, på gott och på ont. I en situation där jag vet att sex är på gång så går det på nolltid, det behövs absolut ingen fysisk stimulans. Ofta räcker det med att tänka på att det kanske blir sex senare under dagen för att det ska börja rinna till, även om det inte blir något fullfjädrat stånd just då. Även stimulans i form av sexbilder/filmer, sexiga texter osv gör att den reser sig ganska gladeligen, även om jag blivit "tåligare" med åren.

Sen kan den ju stå utan någon egentlig anledning, kanske på grund av något undermedvetet eller så.

Morgonstånd kan kännas nästan lite obehagligt, nästan så att det spänner för mycket. Andra gånger känns det väldigt trevligt. Normalt sett går det ner ganska fort av sig självt, men ibland tar det längre tid. Då och då tar jag hand om det, men det är inte alltid det är så superskönt att göra det, ofta är jag lite överkänslig då.

Nej, man vill inte alltid runka eller knulla när man har stånd. Ibland är det ju helt ofrivilligt, mer som nåt slags reflex och det behöver inte finnas något sexuellt över situationen alls. Morgonstånd är jag som sagt inte alltid jättesugen på att ta hand om. Men visst, ofta är man ju ganska sugen i samband med stånd.

Hur ofta den står varierar, vissa dagar inte alls, andra dagar flera gånger. Det beror helt på vilka situationer som uppstår under dagen eller om det blir något ofrivilligt stånd. Jag har inte morgonstånd varje dag, eller så kanske jag har det, men det går ned så fort att jag inte hinner reflektera över det. 

• Anonym (okxå)

skriv till mig också

• Anonym (hmm)

jaha... så det är så här det är alltså.. skriv mer!

• Anonym (Kille)

Och sen undrar jag vad är det som behövs för att era kukar skall börja stå? att jag ser en fitta eller en kvinna rör vid den
    Hur känns ett morgonstånd jämfört med ett vanligt stånd? hårdare och underbart
    Är det skönt att ha stånd? om man får runka eller knulla är det skönt
    Vill man alltid runka eller knulla när man får stånd? Ja oftast vill man det när den står är man oftast kåt
    Hur många gånger per dag börjar kuken stå? i bästa fall har jag ett morgonstånd
  • Anonym
    Det pirrar liksom och spriders sig ett välbehag i hela underlivet.
    En tanke, en syn, nåt som vibrerar, annan beröring...
    Morgonståndet är ofta väldigt hårt och beror oftast på att man är kissnödig. Men det är också skönare på nåt sätt, och om man "använder det" genast så är det lätt att komma.
    Javisst!
    Nja... inte nödvändigtvis, men det ger ju ett sug.
    Väldigt varierande, kan inte svara på det.
  • Tom Bo

Håller väldigt mycket med Anynom i inlägget precis ovanför här.
    Kan väl tillägga att när jag har stånd så ropar det efter uppmärksamhet, älskar när min partner uppmärksammar det och kramar om ståndet. Skulle gissa att om din partner har stånd så är du mer än välkommen att ta tag i det och leka med det.

• Anonym (Annynummus)
    ce0562 skrev 2010-09-20 18:46:29 följande:

Kontakta mif???? vill gjärna veta..
Svar på tråden Nyfiken på killars stånd