• Anonym

Sex På Udda Platser??? :-)

Igår var jag på dejt med min nya kille. Vi gick ut och drack öl och plötsligt kom han på att han hade glömt att skicka iväg ett email som han var tvungen att skicka iväg som igår. Klockan var runt halv elva på kvällen så när vi kom till universitetet så var det nästan ingen där. Han skrev sitt email och skickade iväg det och sedan gick vi och tryckte kaffe i en av automaterna. Vi har känt varandra i ungefär ett år men har aldrig haft sexuell kontakt med varndra och det är under de senaste månaderna som vi har börjat dejta på ett lite mer seriöst sätt.

Skolan var så gott som helt nersläckt och det var helt tyst. Jag stod och läste på några papper som hängde på väggen och plötsligt kom han bakom mig och kysste mig på halsen och kramade om mig riktigt hårt!! jag blev så snopen. Jag har ju också varit bra nyfiken på honom under hela tiden vi har träffats så jag hade ju absolut ingenting imot det han gjorde.

Vi kysstes länge och jag trodde jag skulle explodera!!!!!! Nackdelen var att där vi stod var det stora (riktigt stora) fönster och utanför är det en stor väg där många pacerar under dygnets alla timmar. Så jag backade tillbaka lite.

Han viskade till mig om vi skulle gå in på toaletten hahaha. Jag nappade på förslaget direkt!!!! Vi gick till toan och hade UNDERBAR sex!!!! Det kändes nästan lite spännande!! Och när vi kom ut från toan hade vi båda ett strort leende på läpparna då vi såg att vi fortfarande var ensamna .

Min ända tanke var att jag hade haft sex på lunds universitet! *fniss*

Fler som har haft sex på udda platser????

Jag väljer att vara anonym eftersom jag inte vill hänga ut min dejt som går på skolan.

• Svar på tråden Sex På Udda Platser??? :-)
  • Anonym

jag har iof. gått på Lunds Universitet i ett antal år men har inte fått till det där *skratt*

men lomma beach, bilen, duscharna på lalandia är invigda av oss....

• Anonym

lalandia??? *fniss*

• Anonym

för att specifiera lite närmre så är duscharna på (badpalatet) lalandia i egna små bås!

• Anonym (fniss)

har haft sex på stranden, i havet, på tåget...
    i bilen, i skogen...

*naturmänniska*

• Anonym

jaha åt lalandia upplevelsen hehe jag har aldrig varit där

• Anonym

på tåget?? hur vågade ni det? *fniss*

• Anonym (sådär)

I bilen
    På en vind (hyreshus)
    På jobb
    I källaren (hyreshus)

• Anonym

Var glada.... Min kille kan inte få stånd om vi inte är hemma i sängen... Jag har provat på att förföra honom på stranden, i bilen, i skogen osv men han kan inte. Fan vad trist!

• Anonym (fniss)

du vet i sadan dar kupè med 6 platser, vi var ensamma och "blockerade" dorren sa att den inte gick att oppna sa korde vi pa!! Men det gick undan kan jag saga!!!

• Katriin

Jag och min sambo har inte vart på så hemskt "udda" ställen men vi har hamnat i skogen, olika toaletter på olika ställen bla liseberg , bilen, i en källare och aaaa det är va ja kommer på just nu Återkommer med mer

Svar på tråden Sex På Udda Platser??? :-)