Hur ofta äter ni pizza?
Eller annan skräpmat? Vilken dag brukar det vara? vardag eller helg eller olika?
Eller annan skräpmat? Vilken dag brukar det vara? vardag eller helg eller olika?
Lite olika.. pizza 2-3 gånger / år... skräpmat en gång i veckan ibland.. beror på hur stressigt man har det. Själv då?
Olika, men oftast en helg. En gång i månaden kanske....ibland har det nog blivit två.
1 eller 2 per månad. Ibland går det längre tid mellan gångerna. Det blir oftare när man är trött på att laga mat...
Pizza eller annan skräpmat äter vi ungefär en gång i månaden. Oftast äter vi skräpmat när vi är för trötta för att laga mat eller helt enkelt för att vi är väldigt sugna på något riktigt flottigt . Ibland blir det på vardagar och ibland på helger.
Vi har en viss förkärlek till pizza som skräpmat!! Skulle inte kunna äta pizza till lunch mitt i veckan, men på fredagkvällar kan det nog bli 1-4 ggr i månaden...
Tja... köpepizzza kanske en gång varannan månad... Hemlagad kanske varannan vecka.
Ytterst sällan. Jag har den stora fördelen att jag blir superdålig i magen av skräpmat.
Kanske en till tre gånger i månaden när det gäller köpt skräpmat, men hemlagad skräpmat blir det ofta
Oj, jag känner mig plötsligt som världens skräpmatsmamma! Vi äter nog någon slags "utemat" en gång i veckan, ofta fredagar iof. Men vi tycker det är ganska mysigt att slippa laga mat och bara vara tillsammans istället.
Om jag måste försvara mig så får nog mitt försvar vara att jag/vi lagar mycket varierad kostoch mycket grönsaker, baljväxter och frukt.
Alldeles för ofta....tyvärr. ibland kan d hände att man gör d 3ggr i veckan...men alltid bra mat till barnen! ;)