• LinnIvan

Panodil? Verkningstid????

Usch, sitter med världens huvudvärk o det enda jag hittade hemma var en ynka panodil! Sån får man ta som gravid va?

Tog den halv. Ungefär när börjar den verka tror du? Panik snart!

• Svar på tråden Panodil? Verkningstid????
  • krakel

Ja den borde väl ge effekt snart men du skulle ha haft 2 kaneke men ja svårt då man inget har hemma...

har du druckigt tillräckligt idag då???? drick en massa och lägg dig i ett mörkt rum försök att sova så du slappnar av...

Hur pass långt är du gången då??? för huvudvärk som inte släpper  på panodil skulle jag ringa BM om,,....

Hoppas det släpper

• LinnIvan
    krakel skrev 2010-03-22 04:50:13 följande:
    Ja den borde väl ge effekt snart men du skulle ha haft 2 kaneke men ja svårt då man inget har hemma...har du druckigt tillräckligt idag då???? drick en massa och lägg dig i ett mörkt rum försök att sova så du slappnar av...Hur pass långt är du gången då??? för huvudvärk som inte släpper  på panodil skulle jag ringa BM om,,....Hoppas det släpper
    Tack! Tog ungefär 40 minuter sen klingade den av så jag somnade. Men vaknar ganska mör idag. Kanske en förkylning på g. Barnen har vart hemma med feber och ont i huvudet. Hoppas den håller sig lååååångt borta nu!
  • LillaFlingan

köp hem panodil zapp, 20min tar det :D

• LinnIvan
    LillaFlingan skrev 2010-03-23 18:23:58 följande:
    köp hem panodil zapp, 20min tar det :D
    ÅÅ, det lät inte dumt! Det ska jag göra, tack för tipset! Inte skoj då man får ont mitt i natten o måste sitta o vänta.
Svar på tråden Panodil? Verkningstid????