Nya mammavänner i Upplands Väsby
Hejsan!
Hejsan!
Hej och välkommen till Väsby!! Jag råder dig att gå till öppna förskolan i centrum. Där finns massa barn och trevliga föräldrar! På kommunens hemsida står vilka öppettider dom har och vilka tider som är speciellt för små barn (under 1 år). Sen så har församlingshemmen öppna förskolan-verksamhet också, men där har jag aldrig varit. Men vad jag hört så är det fullt hus i Bollstanäs församlingshem Själv börjar jag (förhoppningsvis!) jobba snart, så mig har du nog inte så mycket glädje av
Hej!
Tack ska du ha!! Ja, då ska jag prova det i centrum:) Har du tips på nån nån bra bvc oxå? Hur känns det att börja jobba då? Hur gammal är ditt barn?
Ja, prova det i centrum. Min dotter älskar när det är sångstund där Biblioteket har jag bara hört talas om, men tyvärr ej hunnit dit och kollat. Vet inte om det finns så många bvc att välja på. Jag går i centrum, bredvid mvc på nedre botten. Btw så ligger öppna förskolan precis bredvid också. Tror att dom kallar det för "Familjecentralen" som samlingsnamn. Har varit jättenöjd på alla "instanser"
Jag kommer bli arbetslös så fort jag avslutar min föräldraledighet (det var därför jag skrev att jag förhoppningsvis jobbar). Tycker det ska bli både skönt och läskigt... Man vill ju inte lämna sin lilla tjej, men man måste ju börja nån gång. Helst hade jag velat börja två dagar i veckan, men när jag hittar ett nytt jobb så får jag nog köra 100% direkt. Tyvärr! Det är det som känns jobbigast. Hade velat mjukstarta... Min dotter blir 1 år om knappt en månad Det har gått så himla fort!!!
Hoppas ni kommer trivas i Väsby!
Hej Linda!
Välkommen till Väsby! Jag bor här med min sambo och son ( 3 mån ). Jag har bott här i 1,5 år och är ganska så ny i kommunen.
Du är välkommen att följa med oss på allt skoj vi hittar på.
Glad Påsk!!
Hej hej =)
Jag och min sambo, min son på snart 4 år och våran nyfödda som kommer i maj, kommer att flytta till Upplands Väsby (Bollstanäs) i Juni månad. Öppna förskolan blir nog aktuell efter sommaren för våran del =) Har hört mycket positivt om den i centrum och även kyrkis vid Bollstanäs (om jag minns rätt). Vi ses säkert =)
Kram från oss
Hej hej!!
Vad kul att det var en del som ville ses!! Över påsk är vi i sommarstugan men sen är vi tillbaka och träffar er gärna:)
Glad påsk på er!
Hej hej!!
Hej Linda!
Vi är sällan på Öppna förskolan utan träffas hemma hos varandra eller i Centrum. Nu kommer vi snart att kunna vara ute mycket mera och då är det smidigt att ta med kaffe till någon mysig park. Att vi inte varit så mycket på Öppna förskolan beror på att min son är liten och att det varit så mycket virus m.m. Nu fick han virus ändå men men ....
Vilket område bor du i? Vi bor i Odenslunda.
Hoppas att tentan gick bra!
/ Sandra
Hej!