• Isbit

Utbetalning livförsäkring

Jag har fått en utbetalning från en livförsäkring. Jag vet ingen som dött
    Och det är verkligen till mig för min brorsa har fått en oxå.
    Kan man få det innan nån dött om den personen vill ge det eller?

• Svar på tråden Utbetalning livförsäkring
  • Isbit

Men jag gillar inte att ringa därför kolalr jag här om nån vet o dessutom VAR ringer man?

• Hallonmumsan
    fanåxå skrev 2010-03-22 12:41:41 följande:
    Men jag gillar inte att ringa därför kolalr jag här om nån vet o dessutom VAR ringer man?
    försäkringsbolaget. står det inte vad det kommer ifrån så ring banken som betalat ut. om det blivit fel så måste du annars betala tillbaka pengarna så det bästa är nog att kolla upp det
  • Isbit
    Hallonmumsan skrev 2010-03-22 12:42:57 följande:
    försäkringsbolaget. står det inte vad det kommer ifrån så ring banken som betalat ut. om det blivit fel så måste du annars betala tillbaka pengarna så det bästa är nog att kolla upp det
    Men eftersom min brorsa fått samma summa så lär det ju inte va fel
    Men frågan jag ställde står i TS
  • Hallonmumsan
    fanåxå skrev 2010-03-22 12:46:10 följande:
    Men eftersom min brorsa fått samma summa så lär det ju inte va fel Men frågan jag ställde står i TS
    jo om dom skickat ut en livförsäkring på eran förälder fast det är någon annans förälder som gått bort.

försäkringsbolagen kan göra fel. för mig gjorde dom massa fel när jag skulle öppna en försäkring på min son. dom öppnade den i min mammas namn och en mycket sämre försäkring. det tog 6 månader innan vi fick ordning på allt
Svar på tråden Utbetalning livförsäkring