Anonym (Fia) skrev 2010-03-22 13:00:46 följande:
Men var det du som tog initiativet att gå ner på henne...eller var det hon som förde dig neråt? Och när du var på väg ner...vilka tankar snurrade i ditt huvud då? Var du målmedveten och rättfram..nervös...ängslig..orlolig...osv?
Jag var mer initiativtagande men båda var villiga och nog rätt medvetna om att vi ville ha just sex tillsammans.
Hmm...när jag var på väg ner...jadu...nog mest en närvarande känsla av att vilja ta in alla intryck som hur det kändes, smakade, lät, doftade, hur hon reagerade på det jag gjorde SAMTIDIGT som det var helt surrealistiskt att det verkligen hände! (hade drömt om det många år då)
Jag upplevde det nog som att vi var rätt trygga ihop då men efteråt vet jag att hennes oförmåga (blyghet?) i att ge ordentlig respons gjorde att jag blev osäker på om jag var "bra" och det vet jag att jag själv blev tydligare med efter den upplevelsen med andra partners. Vill inte att någon jag är med ska undra om jag är kåt eller inte och i och med att jag blivit tydligare i min kåthet så brukar det bli en kåtspiral utan dess like...