• Anonym (Fia)

Ni tjejer som testat tjejsex

Hur gick det till när ni hamnade i säng med en annan tjej och "hur långt gick ni i sexet" första gången? Bara smek och kyssar eller också oralsex? Och om du gav oralsex första gången...vilka tankar snurrade i ditt huvud när "du var på väg ner på henne"? Och hur upplevede du det att slicka en annan tjej?

Sånt här funderar jag över...så snälla...berätta

• Svar på tråden Ni tjejer som testat tjejsex
  • Anonym (karta/kompass)

När jag var med en tjej första gången gick det så långt som till oralsex efter skönt hångel.

Jag började slicka henne och det var riktigt mysigt och tändande men en sak som slog mig var att jag ALDRIG mer ska reta män för att inte "hitta vägen" hahaha...det var nämligen inte det lättaste att veta om jag var rätt eller inte och lättare blev det inte heller av att hon inte var speciellt tydlig med respons (första gången för henne med och vet att hon hade komplex för sin "mammakropp" och var rätt blyg).

När jag träffade tredje kvinnan så var både hon och jag mer tydliga och öppna med att ge signaler på både vad vi såg, kände, hörde liksom hur tända vi var så då tände det nåt helt galet oss emellan. Då blev allt lättare och jag fick upp henne i brygga till slut...{#lang_emotions_dreamer}

Nåt annat jag noterat med är att det smakar så olika...men idag tänder jag verkligen på tjejsex och saknar det om det går för långt mellan varven. Ser mig som bisexuell idag.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-03-22 12:53:10 följande:
    Blääää vad äckligt!
    Moget...
  • Anonym

Inte alls äckligt, underbart tycker jag.

• Anonym (Fia)
    Anonym (karta/kompass) skrev 2010-03-22 12:51:35 följande:
    När jag var med en tjej första gången gick det så långt som till oralsex efter skönt hångel. Jag började slicka henne och det var riktigt mysigt och tändande men en sak som slog mig var att jag ALDRIG mer ska reta män för att inte "hitta vägen" hahaha...det var nämligen inte det lättaste att veta om jag var rätt eller inte och lättare blev det inte heller av att hon inte var speciellt tydlig med respons (första gången för henne med och vet att hon hade komplex för sin "mammakropp" och var rätt blyg). När jag träffade tredje kvinnan så var både hon och jag mer tydliga och öppna med att ge signaler på både vad vi såg, kände, hörde liksom hur tända vi var så då tände det nåt helt galet oss emellan. Då blev allt lättare och jag fick upp henne i brygga till slut... Nåt annat jag noterat med är att det smakar så olika...men idag tänder jag verkligen på tjejsex och saknar det om det går för långt mellan varven. Ser mig som bisexuell idag.
    Men var det du som tog initiativet att gå ner på henne...eller var det hon som förde dig neråt? Och när du var på väg ner...vilka tankar snurrade i ditt huvud då? Var du målmedveten och rättfram..nervös...ängslig..orlolig...osv?
  • Anonym (karta/kompass)
    Anonym (Fia) skrev 2010-03-22 13:00:46 följande:
    Men var det du som tog initiativet att gå ner på henne...eller var det hon som förde dig neråt? Och när du var på väg ner...vilka tankar snurrade i ditt huvud då? Var du målmedveten och rättfram..nervös...ängslig..orlolig...osv?
    Jag var mer initiativtagande men båda var villiga och nog rätt medvetna om att vi ville ha just sex tillsammans.

Hmm...när jag var på väg ner...jadu...nog mest en närvarande känsla av att vilja ta in alla intryck som hur det kändes, smakade, lät, doftade, hur hon reagerade på det jag gjorde SAMTIDIGT som det var helt surrealistiskt att det verkligen hände! (hade drömt om det många år då)

Jag upplevde det nog som att vi var rätt trygga ihop då men efteråt vet jag att hennes oförmåga (blyghet?) i att ge ordentlig respons gjorde att jag blev osäker på om jag var "bra" och det vet jag att jag själv blev tydligare med efter den upplevelsen med andra partners. Vill inte att någon jag är med ska undra om jag är kåt eller inte och i och med att jag blivit tydligare i min kåthet så brukar det bli en kåtspiral utan dess like...
  • Anonym (Fia)
    Anonym (karta/kompass) skrev 2010-03-22 13:07:53 följande:
    Jag var mer initiativtagande men båda var villiga och nog rätt medvetna om att vi ville ha just sex tillsammans. Hmm...när jag var på väg ner...jadu...nog mest en närvarande känsla av att vilja ta in alla intryck som hur det kändes, smakade, lät, doftade, hur hon reagerade på det jag gjorde SAMTIDIGT som det var helt surrealistiskt att det verkligen hände! (hade drömt om det många år då) Jag upplevde det nog som att vi var rätt trygga ihop då men efteråt vet jag att hennes oförmåga (blyghet?) i att ge ordentlig respons gjorde att jag blev osäker på om jag var "bra" och det vet jag att jag själv blev tydligare med efter den upplevelsen med andra partners. Vill inte att någon jag är med ska undra om jag är kåt eller inte och i och med att jag blivit tydligare i min kåthet så brukar det bli en kåtspiral utan dess like...
    bra svar...tack!
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-03-22 12:56:56 följande:
    Moget...
    Ja jättemoget. Jag tycker det är äckligt, och det får jag tycka.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-03-22 14:22:52 följande:
    Ja jättemoget. Jag tycker det är äckligt, och det får jag tycka.
    Ja men skriv inte det här då för tråden handlade inte om huruvida man gillar tjejsex eller inte. Rubriken är den med fet stil högst upp. Och det står: "Ni tjejer som testat tjejsex".
  • Burlesque

Första gången verkligen "bara hände". Med en vän mitt i natten när vi drack te, te som utvecklades till hångel och vidare till lite light-dominanslekar och sedan sex...
    Jag minns inte alltför mycket faktiskt, tror inte jag tänkte så himla mycket heller faktiskt, för jag var påverkad, förvånad och för kåtstinn för att lägga saker på minnet. Men det var ingen oralsex inblandat, bara fingrar.

Svar på tråden Ni tjejer som testat tjejsex