emelillen skrev 2010-03-22 13:06:44 följande:
Spela twister! På öppen gata/torg! Detta gjorde vi på min svägerskas möhippa på stortorget i Malmö och det blev en stor succée! Hon fick utmana förbipasserande i twister... Mycket roligt! :)
Det där lät ju hur kul som helst!!!!
Juppepuppe skrev 2010-03-22 13:06:41 följande:
Är det under sommaren? Annars kan det bli lite kallt. Men vi ordnade en massa uppdrag till vår kompis. Hon fick en engångskamera och en lapp lite då och då. Sen hade hon fem minuter på sig att fotografera det som stod på lappen. Hon hade full möjlighet att arrangera sina bilder om hon ville. Ex på ämnen: Jag och "blivande maken" om fem år, Första gången vi sågs, Mitt bästa minne med "blivande maken" etc. Det blev jätteroliga bilder som vi satte in i ett album. Hon skull eockså skriva en motivering till varje bild. Sen gick vi till en park och drack lite champagne. Där fick hon en målarduk och färg och så skulle hon måla ett porträtt av sin blivande. Detta fick han i present på bröllopsdagen.
Det är om 1 månad ungefär, men tror nog det skulle funka. Man behöver ju inte ha illustrationer som kräver avklädning

Superbra idé!