• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken hårfärg passar mig bäst?
  • Bradbury

Du är fin i båda men jag tycker du passar bäst i blont. Du ser ut som Annie Lennox = hett!

• CeeJay

Röstade på knappen i mitten med flit Jag tycker du passar bra i båda färgerna, det blonda ser mest naturligt ut till din hy men de mörka ögonbrynen passar bäst till det mörka håret.

• Jennifer83

Ja inte blev jag mycket klokare av det här, haha!
    Men tack för att ni röstat!

• Miss Saigon

Tycker du passade bra i båda.. Blonda va coolt och det bruna såg mest naturligt ut.. skippa båda o testa en cool röd färg?? {#lang_emotions_laughing}

★*☆ Vårt mirakel - Bf 100815 ☆*★
  • Joico

Helt klart brunett. Det blonda var alldeles för onaturligt, fjortis, nästan lite prostituerad över det syns verkligen att det är blonderat och sånt fixar jag inte. Så brunett, inget snack om saken

• Jennifer83
    Joico skrev 2010-03-22 14:14:51 följande:
    Helt klart brunett. Det blonda var alldeles för onaturligt, fjortis, nästan lite prostituerad över det syns verkligen att det är blonderat och sånt fixar jag inte. Så brunett, inget snack om saken
    Prostituerad? Det var väl att ta i!
  • Joico
    Jennifer83 skrev 2010-03-23 19:50:50 följande:
    Prostituerad? Det var väl att ta i!
    Hårfärgen alltså, inte du Det är stor skillnad. Dom brukar ha superblonderat hår.. och jag tycker inte det är snyggt, oavsett.
  • nickefiki

Du själv ser bäst ut i brunt, men håret ser bättre ut som blont om du fattar. Du verkar ha tunt hår, och det brukar bli så då.

• Jennifer83
    nickefiki skrev 2010-03-23 20:49:41 följande:
    Du själv ser bäst ut i brunt, men håret ser bättre ut som blont om du fattar. Du verkar ha tunt hår, och det brukar bli så då.
    Jag har jättetjockt hår faktiskt...
Svar på tråden Vilken hårfärg passar mig bäst?