• Anonym (koip)

snabba pengar?

måste få in lite snabba cash å tänker inte låna! tänkte jag kunde pröva å sälja trosor till gubbar...men var lägger jag annonser på sånt? det går ju inte på blocket=) direkt...

nån som har fler förslg om hur man kan få ihop lite "snabba cash"?

• Svar på tråden snabba pengar?
  • mamma2kids

städannons på ica eller nått

• Anonym (koip)

kan tyvärr inte ta nåt "riktigt" jobb...är ensamstående med 3 barn det minsta är 4 månader så är fl för henne...

• mamma2kids

jo,jag förstår,är i sammasits sj.skulle oxå behöva lite extra stålar då vi ska flytta.jag har mailat kyrkan precis.dom hjälper vid kris situationer.förra året fick jag 2000kr

• Anonym (Been there...)

Det där med att sälja trosor är inte lika lukrativt som man tror, jag gjorde det som student ett par gånger och jag tror jag fick ihop max 500-600 kr på det.

Det finns istället sidor (av snuskkaraktär) där man kan lägga upp foton och små filmer på sig själv när man tex "har trevligt" med sig själv för vilka man kan få lite pengar, men inte heller ger det några stora belopp värda att nämnas.

Telefonsex sysslade jag med ett tag, och har man tid att lägga på det och tar samtal hemifrån och är hemma om dagarna ändå är det ju ett sätt.

Googla på alla tre grejerna så hittar du mer info/tips.

• Anonym (koip)

men vilken sida ska man lägga annonser på då?
    har en på studentannonser...men det måste finnas fler sidor?

• Anonym (Snuskig)
    Been there...:

Hur fick du betalt? Jag skulle tycka det kändes lite känsligt att lälmna ut sitt kontonummer, men är ändå intresserad...
  • Anonym (koip)

tänkte ta betalt via payson...där syns ju bara mailadressen.

• Anonym (Been there...)
    Anonym (koip) skrev 2010-03-22 22:14:18 följande:
    men vilken sida ska man lägga annonser på då? har en på studentannonser...men det måste finnas fler sidor?
    Googla på tex sälja trosor så hittar du en massa annonser och således även sidorna.
    Jag tog betalt via payson.
  • Anonym (koip)

fick svar på den på studentannonser...första beställningen nu.

• Kluttbajs
    mamma2kids skrev 2010-03-22 13:52:35 följande:
    jo,jag förstår,är i sammasits sj.skulle oxå behöva lite extra stålar då vi ska flytta.jag har mailat kyrkan precis.dom hjälper vid kris situationer.förra året fick jag 2000kr
    Jag hoppas verkligen att du var i stort behov av pengarna du fick, det låter inte så jäkla fint att "behöva lite extra stålar" och ringa kyrkan och få ur deras kris-budget liksom.
  • Anonym (koip)

andra best. nu 3 par á 150kr på knullkontakt.com...

är det nån som har förslag på andra sidor?

har googlat men det kommer inte upp så många....

tacksam!

Svar på tråden snabba pengar?