• bohemia

Dagis i Landskrona!

Jag undrar om någon kan rekommendera ett bra dagis i Landskrona! Jag har kollat runt lite grann men skulle gärna vilja ha några förslag..... Jag tycker personalen är absolut viktigast, gärna en lugn och strukturerad miljö med många aktiviteter:)

Några tips!?
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 15:57
    Nu börjar vi snart ute på Säbyholms Montessori - ska bli spännande!
  • Svar på tråden Dagis i Landskrona!
  • Maggiepuh

Jörgensgårdens förskola. Älskar all personal där och min son går där. Annars är Asmundtorpsförskola mitt favorit att jobba på.

• bohemia

Så bra - Jörgensgårdens förskola är på min lista! Ligger nämligen nära där jag bor, så det hade ju varit kanon. Vet du något om Lundegårdens? Den har jag också funderat på. 

• Shtatzënë

Eriksgården!!
    Mysig miljö, fantastisk personal!!
    Där går mina barn! Älskar det!

• bohemia

Eriksgården verkar också fint - går förbi ibland och barnen är alltid ute och leker. Undrar om det är lång kö att komma in där?

• Shtatzënë
    bohemia skrev 2010-03-23 22:40:05 följande:
    Eriksgården verkar också fint - går förbi ibland och barnen är alltid ute och leker. Undrar om det är lång kö att komma in där?
    Alltså jag vet faktiskt inte... Men som du säger.
    Mycket utevistelse, mycket aktiviteter överhuvudtaget och personalen verkligen känner barnen och föräldrarna.
    De satsar även mycket på att vi föräldrar ska ha en relation till varandra och erbjuder mycket fika, pysseldager osv för att vi ska få en chans att prata.

Har inget negativt att säga... Inte mina barn heller. Båda två älskar sitt dagis.
  • Edda2

Har mina på kvargårdensförskola, min stora är på utegruppen och minsta vanlig avdelning. Där de är ute jätte mycket också.
    Tycker fröknarna är jätte bra och har aldrig haft några problem.

Svar på tråden Dagis i Landskrona!