Någon mer som måste vabba i stort sett varje vecka!
Hejsan!
Jag har tre barn och vet ju att dom innan 3 års ålder är sjuka ofta men nu börjar jag själv att tro att det är ett stort skämt. Vi har vabbar 8 tillfällen sedan januari. Då står den lille killen på 22 månader för dom flesta tillfälllena. Det har varit magsjuka, feber, förkylning, lunginflammation och nu 41 c feber och halsinfektion. Jag blir snart tokig om inte en förbättring sker snart. Man får ju dåligt samvete även om man vet att man inte ska ha det och att det bara är att acceptera dessa eviga sjukdomar. Men iallafall så känns det jobbigt att ringa till jobbet varje vecka och det känns som man blir misstrodd av vissa fast man aldrig varit hemma i onödan. Som tur är så har min man och jag delat på tillfällena. Någon som känner igen sig? ,och som också längtar till jobbet!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-25 14:43
Hua, insjuknade själv plötsligt igår i troligvis vinterkräksjukan. Fy,det var längesedan jag var så sjuk! Idag lite bättre men magen låter som ett ånglok. Är det inte nog med att barnen blir sjuka hela tiden.......blir skogstokig snart!