• Malmöflicka

Semester på västkusten -Marstrand?

I juni ska vi bila från Skåne och övernatta några dagar på västkusten. Därefter ska vi fortsätta till Kolmården. Jag känner inte till Bohuslän speciellt bra, men det verkar så mysigt i Marstrand. Jag vill ha tips från någon som känner till västkusten, vart är det trevligt att åka och bo med två små barn? Vi vill bo på hotell eller bed & breakfast.

• Svar på tråden Semester på västkusten -Marstrand?
  • Malmöflicka

Ja Orust verkar också mysigt!

Tack för länken!

• Hallonmuffins

jag är lite partisk eftersom jag kommer därifrån, men de e fantastiskt ;) Fast vill du har lite mer liv ska ni åka till marstrand

• Malmöflicka

Tagetesen: Jasså du komer ifrån Orust! Kan du inte berätta lite kort om vad man kan göra där? Finns det lämplig badplats för barnfamilj? Vi behöver inte så mycket liv, vill mest umgås med varandra :)

• västkustsemester

Hej!

Västkusten är fullt med trevliga små orter att bo på. Kika in på denna sida för att orientera dig lite mer. Lycka till!
  • tjej87

Boende har jag tyvärr inga tips om men om ni vill se lite mer djur så tycker jag ni ska besöka Nordens Ark utanför Lysekil :) Havets hus (tror det heter så) i Lysekil är också fint.

Om ni stannar till i Gbg så besök Universeum eller Liseberg (eller båda) beroende på hur gamla barnen är :)

Svar på tråden Semester på västkusten -Marstrand?