• Mållgan

Emma ultraljudsklinik?

Är det någon som varit på Emma ultraljudsklinik i Malmö och vill dela med sig av sina erfarenheter av dem?
    Funderar på att göra ett kub test och det kan man tydligen göra där även om man är under 33. (dock får man ju betala)

Tack på förhand! {#lang_emotions_smile}

• Svar på tråden Emma ultraljudsklinik?
  • SailorGirl

Om du är inskriven hos Capio Citykliniken på Singelgatan kan du be om KUB. Det kostar 300:- för datering av fostret av gyn på Singelgatan, sedan görs blodprovet gratis på MAS och KUL-VUL för 150:- på Cura i Limhamn. På Emmas får man betala en rejäl slant för samma sak, men slipper fara från ena änden av stan till andra.

Jag är under 35 och de ställde inga frågor om varför jag ville göra KUB på Capio Citykliniken. De sa bara OK och bokade in daterings-VUL:et. En fördel är att man får se sin bebbe en extra gång också

• Zoe

Hej!
    Lite sent svar kanske, men jag skriver ändå. Jag har gjort tidigt ultraljud (v12) på Emma Ultraljud och har bara bra erfarenheter där ifrån. Jättetrevliga, man fick superfina (och många!) bilder med sig och även en cd-skiva med bilderna. Tycker det var kanon!

Svar på tråden Emma ultraljudsklinik?