Cafe på östra sjukhus????
Hej!
Är de någon som fött på Östra sjukhus i Göteborg som minns om de fanns ett cafe eller liknande i närheten så pappan handla nått att äta om jag inte får med mig "picknickkorden"??
Tack!
Hej!
Är de någon som fött på Östra sjukhus i Göteborg som minns om de fanns ett cafe eller liknande i närheten så pappan handla nått att äta om jag inte får med mig "picknickkorden"??
Tack!
Tror att det finns ett fik inne på kvinnokliniken men om det är stängt finns ett inne på barnsjukhuset och ett inne på stora centralkliniken. Det tar några minuter att gå mellan husen. Sen finns det en pressbyrå och ett litet snabbmatshak vid buss och spårvagnshållplatsen.
Han ska nog hitta något att äta!
Lycka till!
Tack!
Skönt att höra att de finns lite att välja på..<:
Nyligen satte de in automater både på barnkliniken, centralkliniken och på akuten så man kan köpa cmörgås, choklad och risifrutti mm om allt är stängt. Kan hända att det finns på KK också.
Ligger man inne fler dagar än vanligt tröttnar man fort på alternativen. Cafét på bb är sanslöst på flera sätt, det stänger tidigt är stängt på söndagar och har hutlösa priser. Mat4U heter snabbmatstället och är ok, mer mat till bättre pris än i cafét. Håller just nu på att leta alternativ till Mat4U, d va så jag hamnade här. Lycka till med barnafödandet å maten.
På dagtid kan man ju äta/köpa med sig lunch på Gastronomen, finns lite att välja på och smakar helt ok.
Caféet på KK tyckte min sambo hade helt ok alternativ och billigare än i alla fall Pressbyrån.
Och som sagt, det finns automater om det kniper. :)