Kärlek/Sex
Kärlek och sex går de hand i hand eller vad tycker ni??
Jag personligen kan ha sex utan att ha kännsler, men tycker så klart att sexet i sig blir bätte om man har kännsler eller är kär.
Men vad anser resten av er där ute?
Kärlek och sex går de hand i hand eller vad tycker ni??
Jag personligen kan ha sex utan att ha kännsler, men tycker så klart att sexet i sig blir bätte om man har kännsler eller är kär.
Men vad anser resten av er där ute?
klart man kan.... jag ahr t.om haft mercyknull haha såååå tradiga men men. MEN sexet blir bäst med ngn man har känslor för.
Se det som att känslor betyder att man är intresserad av den andra. Då blir det inte så konstigt. Finns inget intresse för varandra från någondera blir det ju mer en form av att onanera tillsammans. Inte så värst hett alltså.
Det är klart att det går hand i hand! Så är det / har det alltid varit för mig... jag är helt kass på att ha sex utan känslor.
Känslor & sex = Ja!
Kärlek & sex = Nej!
Jag måste vara attraherad av en man för att ha sex med honom - men kärlek... Nää det är någe helt annat!!
Kärlek och sex vill väldigt gärna gå hand i hand men gör det inte alltid...
"Though its not love it means something" som David Gahan sjöng en gång i tiden.
Jag har haft grym sex med flera killar som jag inte hyst några som helst kärlekskänslor för men dock attration. Skulle ju aldrig ligga med ngn jag inte tänder på... Lever man i en relation med någon som man älskar blir ju sexet grymt på ett annat sätt. Spänningen avtar ju till vissdel alltid efter ngt år och det kommer man ju inte ifrån. Dock kan ju sexet va bra för det.
Jag kan inte ha sex med någon jag inte har känslor för..har prövat flera gånger men blää va trist, har lagt ner den grejen..
Det måste finnas en stark attraktion och en viss kärlek.
Men det är ju en definitionsfråga..vad är kärlek? och var går gränsen mellan kärlek och känslor..
Är känslor samma som smårkär eller?
måste ha någon känsla för personen.annars ser jag ingen vits med det hela....
För mig går det verkligen hand i hand!! Har aldrig provat det motsatta dvs ha sex med någon jag inte är kär i........det är kanske spännande....?
Anonym (6) skrev 2010-03-24 13:41:29 följande:
Nej, kärlek är inget måste för (bra) sex. Däremot måste det för min del finnas någon form av mental attraktion, jag måste gilla personen.