• ettplustack

Vad tycker ni om förlovningsringar i SILVER?

Fint, fult, snålt eller några andra synpunkter, jag tycker det är fint men vad tycker ni ?

• Svar på tråden Vad tycker ni om förlovningsringar i SILVER?
  • fruis

Det är inget fel utseendemässigt men är de inte ännu mer ömtåliga än guldringar då silvet väl är mjukare? Vitt guld eller titan kan ju vara ett alternativ om man vill ha vita ringar (vilket jag tycker är snyggt)

• TezzyBump

Silver känns lite sisodär, håller inte samma kvalitét. Vi har i vitt guld däremot, supersnyggt!

• aaaa

Nej till silver, men absolut ja till vitt guld eller dylikt! Personligen tycker jag inte alls om rött guld så det blir vitt guld (kräver väl underhåll dock?) eller något annat "silverfärgat" om det blir dags någon gång.

• Weyoun

Vi har i titan! Och vi har svarta vigselringar i rostfritt stål. Billiga, hållbara och snygga!

Silver hade varit mitt förstahandsval, men jag tål inte det (eller guld för den delen).

• Fikabröds Kungen
    Det har väl ingen betydelse vad ringarna är gjorda av.
    Det är väl innebörden av att ni båda har valt något att "visa" upp erat förhållande med sen om det är egengjorda kottar eller silver ringar är väl skitsamma
  • Wirre
    Viccy skrev 2010-03-23 22:01:31 följande:
    Vi har i titan! Och vi har svarta vigselringar i rostfritt stål. Billiga, hållbara och snygga! Silver hade varit mitt förstahandsval, men jag tål inte det (eller guld för den delen).
    har du någon bild på dom? jag belv jättenyfiken på att se hur dom ser ut{#lang_emotions_laughing}
  • LyckligtSlut

Det är väl fint men man kan bli tvungen att putsa oftare!

Svar på tråden Vad tycker ni om förlovningsringar i SILVER?