• esther

Era 4-åringars favorit PC-spel?

Vad gillar era 4-åringar för dataspel? Alla tips välkomnas, bara de funkar på PC och inte är online spel (kommer att användas i stuga utan uppkoppling!)

• Svar på tråden Era 4-åringars favorit PC-spel?
  • bustjejen

Min dotter gillar Kalle Kunskap spelen, och sen har vi något hästspel också som hon gillar. Kommer tyvärr inte ihåg vad det heter

• bustjejen

Inte,det men det såg ju kul ut också

Spelet heter typ Arvet från Rosemond Hill, och är egentligen ganska avancerat. (Tillhör egentligen storasyrran), men min dotter behärskar iaf en del av det, och har inte tröttnat på det.
    För lätta spel tröttnar hon lätt på tyvärr.

• esther
    bustjejen skrev 2010-03-24 10:57:48 följande:
    Inte,det men det såg ju kul ut också Spelet heter typ Arvet från Rosemond Hill, och är egentligen ganska avancerat. (Tillhör egentligen storasyrran), men min dotter behärskar iaf en del av det, och har inte tröttnat på det. För lätta spel tröttnar hon lätt på tyvärr.
    jag tror inte vår tjej är så avancerad, men hästar verkar vara väldigt rätt för henne nu :) Bra att det finns hästspel, skulle själv älskart det när jag var liten (vilken tråkig barndom man hade...)
  • esther
    Avelyn skrev 2010-03-24 11:00:19 följande:
    Vår 4 åriga tjej älskar Alfons spelet
    Tack!
  • Ts Mamma

Min tjej är iof sex år nu men hon har alltid älskat Kalle Kunskaps spelen och ALLA häst spel...

Min Ponny, Min Första Häst - Ridskolan, Arvet från Rosemond Hill, ja, you name it...

På ÖB finns det billiga spel av sorten "Jag älskar katter" "Jag älskar hundar" och "Jag älskar hästar" De är kanon, lätta med många olika spel i ett och framförallt billiga...

• Ts Mamma

Mitt djursjukhus finns det oxå ett spel som heter, det rä lite avbancerat och det behövs lite hjälp ibland men det är kul, påminner om Sims fast man driver ett sjursjukhus...

Om du vill kan jag kolla vad min dotters hästspel heter, måste bara fixa mat till henne nu...

• esther
    Ts Mamma skrev 2010-03-24 17:59:04 följande:
    Min tjej är iof sex år nu men hon har alltid älskat Kalle Kunskaps spelen och ALLA häst spel... Min Ponny, Min Första Häst - Ridskolan, Arvet från Rosemond Hill, ja, you name it... På ÖB finns det billiga spel av sorten "Jag älskar katter" "Jag älskar hundar" och "Jag älskar hästar" De är kanon, lätta med många olika spel i ett och framförallt billiga...
    Tack för strålande tips! Jag är ett stort fan av ÖB :)
Svar på tråden Era 4-åringars favorit PC-spel?