Fler som ska ha barn i slutet på November?
Jag är gravid i vecka 4+3 så jag vill gärna vara lite hemlig ett tag till. Bor i Sthlm och det blir andra barnet. Kanske finns det några flera som också vill vara lite hemlig men ändå prata lite.
Jag är gravid i vecka 4+3 så jag vill gärna vara lite hemlig ett tag till. Bor i Sthlm och det blir andra barnet. Kanske finns det några flera som också vill vara lite hemlig men ändå prata lite.
Hej Malin!
Jag har bf 22 november (enligt familjeliv) Det blir mitt första barn så allt känns väldigt nytt :)
Ska på första samtalet på mvc imorgon!
Kram
Okej, ja det är tydligen nått informationssamtal om kost och så så det va därför det är så tidigt.
Jag mår faktiskt helt okej, har haft lite ont i svanken och vart lite trött men så börja jag äta järntabletter så nu är jag mycket piggare.
Har vart gravid en gång tidigare när jag va yngre och då mådde jag jätte dåligt.
Hur mår du?
Hej Malin och Angelica! Här är en till som har BF i slutet av November, 29 november som det ser ut just nu. Detta är första barnet för mig och jag hoppas verkligen att allt ska gå bra. Har första samtalet med barnmorska 7 april.
Pimpim83 gud va roligt!!! Då är det väldigt nära mig! Hur gammal är du då?
Jag mår rätt bra gravidmässigt, ömmar i ryggen bara. Men jag har nog fått infulensan eller så.
PimPim83: jag har bf 29 eller 28nov också
Hej tjejer!
Va på första samtalet på mvc idag. Dom tog tryck och så prata vi om kost, rökning, alkohol och sånt. sen visade det sig att graviditetsräknaren på familjeliv inte stämmer utan istället för att vara 5+1 som det står här är jag i vecka 7 dvs 6+1!!!!! :)
Vi fick med oss böcker och informationsblad hem och så fick vi en ny tid för inskrivning 28 april och då skulle det ta ca 90 min för det va massa tester och genomgång av medicinskbakgrund mm.
En av mina närmaste vänner har jag berättat för, va mer eller mindre tvungen för vi skall fira hennes födelsedag imorgon och då vill jag inte att hon ska tro att jag har tråkigt om jag åker hem tidigare. Min sambos chef vet även om det och imorgon skall han berätta för sin bror. Alla andra får reda på det efter vecka 12.
Kram på er!
Jag ska också ha i slutet av november! 26 tror jag om jag räknat rätt... mitt första
Äntligen börjar jag må lite bättre från infulensan.. 5+0 idag enligt ägglossning =)