• sandbacken

Behöver hitta en adress och telefonnummer i England

Jag behöver hitta adress och telefonnummer till ett par som flyttat från Cypern till England, går det att hitta på nätet eller vilken väg ska man gå? Finns det någon nummerupplysning via nätet. Tacksam för svar.

• Svar på tråden Behöver hitta en adress och telefonnummer i England
  • TereseA

Manm kan hitta folk i utlandet genom eniro oxå har jag för mig...el så kanske det var sidan som var länkad ovan..

Akiim är mitt liv 071004
  • sandbacken
    Michisen skrev 2010-03-24 16:23:43 följande:
    www.192.com/people/ verkar bättre förresten.
    Det verkar som man måste registrera sig där, jag hittar igen namnen men får inte ut någon adress eller telefonnummer, ska kolla det andra du rekommenderade också.
    Tack så mycket.
  • Michisen
    sandbacken skrev 2010-03-24 16:55:33 följande:
    Det verkar som man måste registrera sig där, jag hittar igen namnen men får inte ut någon adress eller telefonnummer, ska kolla det andra du rekommenderade också.Tack så mycket.
    Ja, jag vet inte, googlade bara på phonebook england.

Inte för att jag vet hur Facebook funkar, men de finns inte med där, de du söker?
  • sandbacken
    Michisen skrev 2010-03-24 16:58:03 följande:
    Ja, jag vet inte, googlade bara på phonebook england. Inte för att jag vet hur Facebook funkar, men de finns inte med där, de du söker?
    Jag vet inte heller hur det fungerar? Jag ska kolla. Det är ett par som jag har känt som är Cyprioter jag har träffat dom flera ggr där men nu har dom flyttat till England för hennes mamma och pappa har flyttat dit och nu ska jag till Cypern till hösten och tänkte se om dom var där då så jag får träffa dom. Därför håller jag på att söka så här. Tack igen.
Svar på tråden Behöver hitta en adress och telefonnummer i England