• jen10

behöver nya vänner..

Hej har hitta hit..

• Svar på tråden behöver nya vänner..
  • jen10

tack tack.......jag är 28 år och är från lidingö....
    du då?

• Johannapanna87

Ahh akej då är du ifrån stockholm iaf :) Jag bor i kungsängen och är 22år :)
    Hur gammla är dina barn då?

• jen10

ja, det gör jag. jag har en 3 ½ år och en 9 mån. båder är flickor.Hur mångar barn har du ?

• tessan82

hej

söker nya vänner med från sthlm :)
    har själv 2 döttrar som är födda 2007 och 2008
    hör gärna av dig ...
  • Johannapanna87
    jen10 skrev 2010-03-26 00:02:08 följande:
    ja, det gör jag. jag har en 3 ½ år och en 9 mån. båder är flickor.Hur mångar barn har du ?
    Jag har en dotter som är född i augusti 08  så hon är 19 månader :)
    Vi kan ju försöka att gå ihop en fikatråd lr något kanske?
  • Mifuna

Jag hoppar gärna in här jag också. Bor i Nacka, är 25 år och har en son som är född i januari 08. Väntar en lillebror till sommaren

• Johannapanna87
    Mifuna skrev 2010-03-29 18:22:04 följande:
    Jag hoppar gärna in här jag också. Bor i Nacka, är 25 år och har en son som är född i januari 08. Väntar en lillebror till sommaren
    Hejsan och välkommen hit :) Är du också sugen på en liten träff kanske?
    åhh vad mysigt jag vill också ha ett barn till :D Men det får yvär vänta då jag ska börja plugga nu i maj :)

Vet ni vad lillebror ska heta då? lr några förslag? :)
  • Mifuna
    Johannapanna87 skrev 2010-03-29 20:53:23 följande:
    Hejsan och välkommen hit :) Är du också sugen på en liten träff kanske?åhh vad mysigt jag vill också ha ett barn till :D Men det får yvär vänta då jag ska börja plugga nu i maj :)Vet ni vad lillebror ska heta då? lr några förslag? :)
    Jo det skulle vara roligt med en träff, känns som om jag inte känner så många i Sthlm trots att jag ahr bott här i snart 5 år. Lillebror kommer att få heta Tyr
  • jen10

Hej på er!!!

jag har haft sjuk barn här hemma jätte jobbigt. men hänge med på fik när det passar er.

• Johannapanna87

Jaa vad kul får se ifall vi lyckas på ihop till en träff då :) Verkar som att ingen här inne är speciellt aktiva gär på familjeliv hehe.
    Men vi kan ju ta ett datum lite längre fram så att alla hinner se inlägget :) Någon med något förslag? :)

Svar på tråden behöver nya vänner..