Vad hade ni gjort??
När jag satt på spårvagenen i dag så stog det en tjej eller kvinna med sitt barn i barnvagn sm var en ca 3 år och han hade tappat sin nalle så jag sa ursäkta mig din son har tappat sin nalle och så snäste hon till mig lägg dig inte i..jag blev helt paff sen gick vi av och så mumlade hon något och då frågade jag om du har något att säga så säg det då vräkte hon ur sig att min son är en invalid mongolid osv min son är fult frisk och är 8 månader han satt i sin vagn men var lite grinig men blev lugn ganska fort..och då när hon sa dessa orden såg såg jag svart och gick till anfall allså när jag säger anfall så menar jag att konfroteerade henne och slängde själv ur mig en massa otrevliga ord men inget om hennes barn och så stog hennes man brevid och kallade mig en massa fula och grova ord...jag började skaka och gråta som en dåre svimmade nästan och var så rasande och visste inte vad ag skulle ta vägen såg alså svart.Så snälla säg mig vad hade ni gjort om ni bara var trevliga och någon börjar kalla eran son sådana hemska saker.det skulle aldrig falla mig in att dra in små barn i sånt utan hon kunde kallat mig vad hon ville?
Man kan ju alltid vara efter klok och nu ångrar jag mig men det var det värsta jag har hört det tog verkligen på mig så jag vet inte avd som hände blev rasande brukar ignorera det mesta speciellt sånt folk men att hon närmde det om mitt barn fick mig att reagera.