• therreh

någon här som testat viktkontroll-tabletter?

nån som har testat viktkontroll-tabletterna? jag vill gå ned ca 7-10 kg. en bekant till mig har en vän som tog dom och bara promenerade som gick ned 40 kg. riktigt så mkt vågar man ju inte gå ner. då skulle man ju inte ens finnas sen. så jag undrar hur de fungerar och vad ni har för erfarenhet av de.

• Svar på tråden någon här som testat viktkontroll-tabletter?
  • MarcusEmelinJosefinesMamma

Jag har druckit dom (brus) Fast ja såg ingen skillnad.
    Nu äter ja äppel-cider vinäger kapslar med glukumanna i och jag har gått ner 4 kg på 3 veckor :)
    Inte så tokigt.

• therreh

e och m s mamma -> äter du som vanligt eller har du stenhård diet och springer 20 mil om dagen? ;) jag tycker det är jobbigt det här med maten. har så svårt att hålla mig...

• MarcusEmelinJosefinesMamma

De e samma här... ja har oxå svårt att hålla mig från alla godheter å fettiga mummsiga saker *S* Och har dessutom ett chokladberoende *s*
    Ja äter som vanligt :) MEN .. iom att de finns glukumánna i vinägerkappslarna så KAN jag inte äta så mycke *hehe* glukumannan sväller som en gel och lägger sig i magsäcken, tar man 3 tabletter ca en ½ timme innan mat .. lunch..middag å så .. så kan man inte äta så mycket innan mätthetskännslan kommer och tar över.
    Ja promenerar bara, e ingen träningsmänniska.
    Äter gott gör ja åsså.
    Min lunch brukar bestå av tex.. 6 coktail tomater, 2 matskedar keso (gärna lök) Åsså 2 st riskakor...mm..gräddfil och lök smak :) JÄTTE gott.
    Inte så mycket men de räcker å gottogt ere åsså.
    Viktväktar kakor *nam nam* inget socker i kaffet eller te. Undviker bröd så mycket de bara går.
    Jahpp .. de va lite om de de *fnissa* Så ... nee ingen sträng diet och ingen galen träning :)

• therreh

okey. låter ut helt suveränt! :D

Svar på tråden någon här som testat viktkontroll-tabletter?