Förskolor i Farsta
Hej!
Hej!
Menar du centrala farsta eller någon stans i farsta stadsdel. Arbetar själv i SKöndal som tillhör Farsta. Där kan jag rekomendera förskola. Annars kan du klicka in på förskolornas hemsidor på www.stockholm.se/farsta/forskolor
Ett annat tipps är att gå runt och besöka förskolorna. De flästa förkolor har besöksdagar då man får prata emd personalen och får verksamheten presenterad för sig.
Lycka till
Jag rekomenderar dig att googla efter "förskolorna treklövern" i Farsta. De har 5 förskolor i Farsta och jag har direkt eller indirekt erfarenhet av flera av dom och tycker att de är väldigt bra. Själv har jag min dotter på skogsgläntan och vi trivs superbra där.
Jag kan även berätta vilka förskolor jag inte skulle välja i Farsta men vill inte göra det här, så om du är intresserad, skicka ett mess.
Ja, jag menar i centrala farsta. Kommer iofs plugga i sköndal men känner att det skulle vara skönt att ha en förskola som ligger hyfsat nära där man bor... Har varit runt och kollt på några förskolor. Står även i kö både till treklöverns förskolor och till knatteborgen (som jag bara hört bra om) men får inte plats där till hösten. Fick precis reda på att mitt barn fått plats på ekebergabacken. Har varit där o kikat o det kändes helt ok, men svårt att bilda sig en uppfattning på så kort tid. Någon som vet nåt om den förskolan?
Vi var och hälsade på förskolan på Ekebergabacken och fick inget bra intryck.
Det var dock ca 2 år sedan, och mycket kan ju förändrats
Har grannar som går där och är jättenöjda.
Vi fick plats på Knatteborgen, och det är verkligen en toppen förskola!!!!
Deras 5-årsavdelning är helt suverän.
Mina barns kusiner har gått på ekebergabacken. De var inte så jättenöjda. Inte så att det var superdåligt, men inte så bra heller.
Men lite till din egen känsla! Känns det bra när du hälsar på då tycker jag att du ska gå på det, man ska bilda sig en egen uppfattning
hejsan
jag har fått erbjudande om plats till min son på föskolan kråkan i farsta, men jag är ny här i farsta och känner inte till så bra......vad har ni som känner till för uppfattning om den? Jag vill ju ha en förskola "på väg" till centrum ifrån mig.....hur nära t banan ligger den?
Och ja känner lite att jag inte har något val, måste tacka ja till den eftersom att jag måste börja jobba :S
Tacksam för svar.....