Är det inte löning den 25:E?
Tycker att alla verkar så glada för att det är Löning idag. Läser om det på bloggar och allt möjligt. Får man inte lön den 25:e (självklart kan det variera - men i stora drag...)? var det inte så förut??
Tycker att alla verkar så glada för att det är Löning idag. Läser om det på bloggar och allt möjligt. Får man inte lön den 25:e (självklart kan det variera - men i stora drag...)? var det inte så förut??
25:e för vissa och 27:e för andra. Innan min man fick gå från jobbet hade han varannan vecka så då varierade det hela tiden
Det där är olika.
Jag får lön den sista.
Brorsan får lön varje fredag. Beror helt på arbetsgivaren.
Här där det finns stora företag där många arbetar har de olika utbetalningesdagar, ett av företagen har den 15:e, ett annat den 20:e. Vissa har den 25, vissa den 26, kommunen den 27 så det är väligt olika ju!
Jag fick den 25 hos min förra arbetsgivare nu får jag den 22
Nej, i stora drag kommer inte lönen idag. I stora drag kommer lönen någon gång mellan den 25-27 i månaden. Men det är ju bara en grov generalisering.
Okej på mina tidigare jobb har jag alltid fått den 25:e, så det är väl därför jag trott att det är då man brukar få.
28:de här!
Jag får 27e.
på mitt förra jobb fick jag den 26.. Och ett jobb jag hade tidigare fick jag lön den 15:de.. så det kan verkligen variera.