• Anonym (Andreas)

Jösses... Fisting

Jag trodde det var en porrfilmsgrej.
    När jag pullade henne i förra helgen så fick jag erfara det motsatta.
    Efter en kort stund hade hon hela min hand inne.
    Q.. har ni testat det?   Seriöst skönt!

• Svar på tråden Jösses... Fisting
  • Anonym

Vilken stor f**a din tjej måste ha..

Själv föredrar jag lite tajtare tjejer....

• Marma
    Anonym skrev 2010-03-27 09:00:34 följande:
    Vilken stor f**a din tjej måste ha..Själv föredrar jag lite tajtare tjejer....
    ja för kan man trycka ut ett barnhuvud kan man inte få in en hand...{#lang_emotions_innocent}
  • Anonym
    Marma skrev 2010-03-27 09:14:32 följande:
    ja för kan man trycka ut ett barnhuvud kan man inte få in en hand...
    Jag har sex med min tjej när vi är upphetsad, inte vid förlossningen....
  • Marma
    Anonym skrev 2010-03-27 09:23:25 följande:
    o du tror inte hon kan tänja ut sig under sex? med tanke på hur stora dildosar som finns så kan man med lite jobb o mycket tålamod få in det mesta...
  • Anonym
    Marma skrev 2010-03-27 09:25:53 följande:
    o du tror inte hon kan tänja ut sig under sex? med tanke på hur stora dildosar som finns så kan man med lite jobb o mycket tålamod få in det mesta...
    Och då undrar jag vilken normal kille eller tjej som vill lägga ned så mycket tid och tålamod på att få in hela handen i underlivet???????
  • Anonym (inte slapp/glapp)
    Anonym skrev 2010-03-27 09:23:25 följande:
    Marma skrev 2010-03-27 09:14:32 följande:
    ja för kan man trycka ut ett barnhuvud kan man inte få in en hand...
    Jag har fött barn på 3.5 kg. Jag skulle aldrig få in någons hand idag. Alla blir inte slappa efter förlossning.. vissa blir som jag tom tightare.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym skrev 2010-03-27 09:27:03 följande:
    Och då undrar jag vilken normal kille eller tjej som vill lägga ned så mycket tid och tålamod på att få in hela handen i underlivet???????
    Tiden går fort när man har roligt. Så du anar inte vad mycket tid man kan lägga ner på att slicka och pilla på sin tjej. Prova att tillbringa minst en halvtimme mellan hennes ben så kommer hon vara redo för allt möjligt. Trägen vinner.
  • Marma
    Anonym (inte slapp/glapp) skrev 2010-03-27 09:31:56 följande:
    Jag har fött barn på 3.5 kg. Jag skulle aldrig få in någons hand idag. Alla blir inte slappa efter förlossning.. vissa blir som jag tom tightare.
    ehh, man behöver inte vara slapp för att få in nåt stort. bara tillräckligt upphetsad.
  • Clobberella

Nej jag har inte provat, nej jag tänker inte prova, nej det funkar inte på ALLA tjejer.

• Anonym (inte slapp/glapp)
    Marma skrev 2010-03-27 09:34:46 följande:
    ehh, man behöver inte vara slapp för att få in nåt stort. bara tillräckligt upphetsad.
    Näe men hallå. Jag vet nog mina egna begränsningar. Och då är min sambo en bra bit över medel.
Svar på tråden Jösses... Fisting