Vi har 10årig förlovningsdag i dag, ska jag förvänta mig rosor
Min sambo har aldrig gett mig några blommor så det var bara ett skämt
Men lite hoppas man ju alltid Men vad jag skulle bli förvånad
Min sambo har aldrig gett mig några blommor så det var bara ett skämt
Men lite hoppas man ju alltid Men vad jag skulle bli förvånad
vad illa då....köp nåt åt honom så får han isf dåligt samvete och överraskar dig med något snart!
Äch jag är van
Ärligt, hade jag och min smabo firat 10 år som förlovade hade jag minnsann förväntat mig mer än rosor. Typ ett frieri eller nåt
Jag hade nog förväntat mig något annat än rosor om jag varit förlovad i 10år (förutsatt att ni inte gift er under tiden).
Kan inte du överaska honom med något?
Vad du kan förvänta dig handlar nog mycket om vad du har förmedlat för bild av denna dag.
Har du
a, ringat in datumet i köksalmenackan, pratat om "minns du hur det var då....", påpekat att vissa resturanger har bordbokning på fredagar, antytt hur vindunderligt speciell denna dag är?
b, nämt det vid middagen senaste veckan, hört dig för om han kan innhandla nåt inför 10 års-middagen, plockat fram ett kort från 1995?
c, antagit att han kommer ihåg det, nämt det under hans favorit tv-program, plockat fram blodpudding ur frysen för att tinas till middagen?
Din partner speglar dig är min tro.
Själv är jag definitivt en a-personlighet och hade antagligen redan lagt skumpan på kylning och suttit med rullar i håret just nu.
Grattis på 10-årsdagen!!!!
Jag väckte honom i morses och sa: grattis idag är det 10 år sen vi förlovade oss, hoppas du står ut lite till
Fria är inte hans stil men jag har ordnat papper mm så ett bröllop blir det, dock inget romantiskt som jag önskar. Men han har gått med på en badrumsrenoverig och det skulle jag ju vara mer glad för. Han har inte velat det på flera år men nu är det dax