• Anonym (lös i magen)

Orolig mage. Ska gå ut i kväll. Huskurer??

Jag vaknade i morsse och hade lite ont i magen. Gick på toa och var väldigt lös. Tänkte att lite frukost skulle hjälpa men inte då. Sen har ätit banan och lite ris tidigare nu under dagen men inte blivit bättre.

Ska nämligen ut i kväll med några tjejkompisar men jag vet inte om jag "vågar" gå ut är väldigt lös i magen och har magknip till och från. Mår bra i övrigt ingen feber eller illamående.

Nån som har något bra tips på vad jag kan äta eller dricka så jag kanske kan gå ut??? Vi ska ses kl 20:30

Kan inte komma på att jag ätit något som jag inte tål, inte träffat nån som jag vet varit magsjuk eller ätit nån mat som kan ha varit utgånget.

• Svar på tråden Orolig mage. Ska gå ut i kväll. Huskurer??
  • Anonym (stackare)

Hej!

Om du har närhet till ett kvällsöppet apotek så kan jag rekomendera Imodium Plus.

Fy vad tråkigt att magen krånglar, speciellt när kvällen är planerad med utgång {#lang_emotions_frown}
    Vet tyvärr inga bra huskurer, men hoppas att magen blir bättre och att ni får en trevlig kväll!

• Anonym

Jag skulle nog ringa tjejkompisarna och be om ursäkt för att jag inte kan följa med för att magen är körig..

• Anonym (lös i magen)
    Anonym skrev 2010-03-27 18:42:37 följande:
    Jag skulle nog ringa tjejkompisarna och be om ursäkt för att jag inte kan följa med för att magen är körig..
    Luktar lite åt dig faktiskt....För misstänker att magen inte blir gladare av öl direkt....Tråkigt har varit bestämt länge det här och något man verkligen sett framimot men är väl bara gilla läget....
  • Anonym (lös i magen)
    Anonym (lös i magen) skrev 2010-03-27 19:05:41 följande:
    Luktar lite åt dig faktiskt....För misstänker att magen inte blir gladare av öl direkt....Tråkigt har varit bestämt länge det här och något man verkligen sett framimot men är väl bara gilla läget....
    oj lutar lite åt det menar jag *haha* pratade med sambon samtidigt som jag skrev
  • Anonym
    Jag skulle inte bara vara orolig för mig själv, utan tänka på att det kanske är ngt som smittar med tanke på att det går massa magsjukor osv. Kanske inte så roligt att ev föra ngt vidare till andra som befinner sig ute.
  • Anonym
    Anonym (lös i magen) skrev 2010-03-27 19:08:29 följande:
    oj lutar lite åt det menar jag *haha* pratade med sambon samtidigt som jag skrev
    Hahaha.. Det blev juh en ganske rolig mening iaf
    Jo, jag vet hur det är.. Jag har själv råkat ut för det flera gånger.. Extra trist om man knappast har träffat tjejerna det senaste året..
Svar på tråden Orolig mage. Ska gå ut i kväll. Huskurer??