• Svar på tråden drömvinsten gick ut idag.. 214 miljoner till ensam vinnare!
  • LJ2

ingen mer än jag som tycker det e grymt??
    största vinsten i sverige pratade de om på tv

* 3 underbara busfrön *
  • SötaSarah

Jag hörde också det! Helt galet!!!! Oj oj, skulle det vart jag, jag vet inte vad jag hade gjort! Hade nog inte fattat :P Men lycklig hade jag blivit, haha! Snacka om ekonomiskt oberoende...

• April Mamma

HELT SJUKT....mycket pengar....det var inte jag =)

214 millar...oj oj...hoppas att det var någon fattilapp som vann.

• sallybuse

Ja de hade ju varit kanon att vinna så mycket pengar.Vad hade man gjort.Tror att man hade blivit lite knäpp.Hade ju varit lite roligare om dom hade kunnat dela upp vinsten lite så att många hade en chans att vinna.Man kan ju undra vad man ska ha så mycket pengar till.Om man hinner göra av dom innan man går bort.Vi har ju inte tittat än om de är vi som vunnit.Men hade svenska spel ringt hem till oss då.

• April Mamma
    sallybuse skrev 2010-03-27 22:11:49 följande:
    Ja de hade ju varit kanon att vinna så mycket pengar.Vad hade man gjort.Tror att man hade blivit lite knäpp.Hade ju varit lite roligare om dom hade kunnat dela upp vinsten lite så att många hade en chans att vinna.Man kan ju undra vad man ska ha så mycket pengar till.Om man hinner göra av dom innan man går bort.Vi har ju inte tittat än om de är vi som vunnit.Men hade svenska spel ringt hem till oss då.
    Men tänk va skoj att kunna skänka flera miljoner till behövande....vilken känsla.
  • sallybuse
    April Mamma skrev 2010-03-27 22:12:50 följande:
    Men tänk va skoj att kunna skänka flera miljoner till behövande....vilken känsla.
    Men till vilka behövande då.Jag hade gett mina 3 barn ett par miljoner och mina 2 barnbarn.Och en del till mina föräldrar.Jag hade nog fortsatt jobba.Jag jobbar bara 50% och man behöver nog den sociala biten.Men jag hade nog rest lite.Till Island är min högsta dröm.Sen hade vi renoverat färdigt vårt hus.Ja sen vet jag inte mer vad jag hade gjort.Jag har ju bara 15 år kvar att jobba sen är jag ju pensionär och då kan man ju leva loppan.Och man får ju hoppas att man är frisk då.Jag är ju glad bara jag vinner en 50 lapp på en triss lott.
Svar på tråden drömvinsten gick ut idag.. 214 miljoner till ensam vinnare!