• Anonym (Nyfiken "slav")

Hur vanligt är det med dominanta tjejer ?

Ja som frågan lyder...
    Hur vanligt är det med dominanta tjejer ? eller tjejer som fantiserar om det ?
    Det är nästan jämt tvärt om att tjejen vill vara ug.

Jag ( kille )har länge haft en fantasi om att få bli dominerad av en tjej/kvinna
    Tex säger hon till mig att tvätta fönstren naken, städa kanske får lite smisk massera mina fötter, sätt dig i fotöljen och smek dig själv eller kom och slicka mig ja det finns hur mycket som helst att hitta på, kanske binder fast mig i sägen och utnyttjar mig  mm mm
    Är till vardags väldigt stark som person, van att ta beslut och är framåt och driftig och just därför skulle jag villja känna mig lite "hjälplös"

Så är det något som ni skulle vilja pröva på eller har gjort ?

• Svar på tråden Hur vanligt är det med dominanta tjejer ?
  • FruT81

Har provat båda rollerna som dominant och att bli dominerad....måste säga att jag gillar att bli dominerad mest! Det är så grymt upphetsande.... :)

• Rynkigutanpåslätinuti

Vad gäller kvinnor som är dominanta i hushållet så tror jag du inte behöver leta särskilt länge. Det är nog lite knepigare att hitta någon som kopplar det till sex eller som är D i en slags BDSM mening i sängen. Håller med om att det vore intressant att bli dominerad i sängen. Koppla fönsterputsning till sex måste jag fundera på en stund för att hitta grejen. Eller så ska jag låta bli och se om det händer och då bara spela med..

• Anonym

haha, var fanns du för ett år 3 år sen? :P nu har jag ju hittat kärleken med stort K och tyvärr gillar inte han sånt.. men innan ja hittade kärleken så var det ju en undergiven kille ja ville ha. =)

• Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym skrev 2010-03-28 11:58:21 följande:
    haha, var fanns du för ett år 3 år sen? :P nu har jag ju hittat kärleken med stort K och tyvärr gillar inte han sånt.. men innan ja hittade kärleken så var det ju en undergiven kille ja ville ha. =)
    Jag bodde på samma ställe som nu.. Ah, du menar TS!{#lang_emotions_embarassed}
  • redneck girl

jag kan vara både och.helt beroende på humör och situation.

Anonym skrev 2010-03-28 11:58:21 följande:
    Jag fanns här var fanns du ja ja världen är orättvis ibland
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-03-28 10:23:39 följande:
    Vad gäller kvinnor som är dominanta i hushållet så tror jag du inte behöver leta särskilt länge. Det är nog lite knepigare att hitta någon som kopplar det till sex eller som är D i en slags BDSM mening i sängen. Håller med om att det vore intressant att bli dominerad i sängen. Koppla fönsterputsning till sex måste jag fundera på en stund för att hitta grejen. Eller så ska jag låta bli och se om det händer och då bara spela med..
    Ja nu är ju inte själva fönsterputsningen speciellt upphetsande
    Vill känna på underlägsenheten, att få utföra sysslor man blir tillsagd att göra och med en viss erotisk laddning på ett eller annat sätt förhoppningsvis i slutändan
    Trött skrev 2010-03-28 13:22:05 följande:
    www.darkside.se där har du massa Dom kvinnor .
    Har varit inne och kikat men får känslan att det är lika svårt få kontakt där som på en sexsida ?
  • Anonym

Det är det.

Det går 50 ug män på varje Dom kvinna.

• Anonym

jag är en tjej som gillar att dominera och är bra på det.
    killarna har jag märkt blir helt galna hehe.

Svar på tråden Hur vanligt är det med dominanta tjejer ?