Hej alla anhöriga!
Jag är snart 30 år och har diagnosen asperger mm, jag kämpar själv med mina rättigheter,samt som jag stöttar mitt ex som har stora missbruk innom alkohol,tabletter mm. Skulle jag beskriva hela situationen skulle den bli lång!
Jag sitter i tårar och jag vill inget annat att det ska bli bra mellan han o mig!
Även om HAN SKULLE SLUTA DRICKA FÖR GOTT HAR HAN ÄVEN ADNDRA PROBLEM:SKITSOFRINI, MM.
Han och jag har suttit i rättegång, och han blir hofull och skrämande. Ofta får jag inte sova på nätterna som i natt, när han var i köket åkte jag hem för och få lite lugn och ro!
Och han förstår inte varför jag åkte!
På morna brukar han dricka massa återställare,han dricker allt från öl,vin hembrännt mm.
Jagdricker sällan, men drack för lite mer en en vecka sedan, men hade gått 7 månader sen sist. Då fick han ta hand om mig, jag får jämt ta hand om honom, han blir som en bebis fast han e söt!
Förut köpte jag ut åt han men jag gör det inte längre! han har även tvång i detta också, han har dessutom spelmissbruk. Killen har gått på soc i 6 år, fast han borde blivit sjukskriven för längesedan!
hanh går på en mottagning, men han får bara medeciner, inget för hans mående får han hjälp med han behöver någon vettig själ och prata med.
Som sagt det finns mycket och skriva. Senaste tiden stänger jag av min tel då och då för och få egen tid och lugn och ro. När det inte blir som han vill får jag elaka sms och hot att han ska träffa andra osv. jag blir jätteledsen.....
Vad är numret till allaonon i sthlm. jag är en jätteledsen tjej som ser han förstöra sitt liv!
Jag har erbjudit mig och följa med på möten och så.
JAG ÖNSKAR HAN BARA KUNDE SLUTA! VÅRAN RELATION BLIR SÅ FÖRSTÖRD!