• Takhiza

Flyttstädning, vad kostar det??

Någon som anlitat städföretag för flyttstädning och vad kostade det? Vi bor bara på 63kvm så det är ju inte så stor yta.

• Svar på tråden Flyttstädning, vad kostar det??
  • Bridgett

Vi ska flytta i påsk och betalar 5000 för städning av 88 kvm inkl fönstertvätt och städ av balkong. Det är viktigt att kolla vad som ingår då man jämför priser har jag upptäckt.

• Anatha
    Bridgett skrev 2010-03-28 14:05:41 följande:
    Vi ska flytta i påsk och betalar 5000 för städning av 88 kvm inkl fönstertvätt och städ av balkong. Det är viktigt att kolla vad som ingår då man jämför priser har jag upptäckt.
    Jag betalar 2200 kr för flyttstädninga av 98 kvadrat (ingen balkong) och då ingår fönstertvätt och allt som ska ingå i en riktig flyttstädning. Jag tog in flera offerter och det var inte ens den billigaste men den som var billigast med allt jag ville ha och verkade seriösa.
  • Tecken

Vi betalade 2.500-3.000kr (minns inte exakt), för ca 3-4 fyra år sedan. Då flyttade vi från 80kvm. Vi anlitade den här firman, och blev supernöjda! http://www.flyttstadning.nu/

• Haanna01

Vi betalade 1550:- för en flyttstädning inkl moms och utan fönsterputs. Varmt rekommenderar www.flyttstadning.me. Snabbt svar vid bokning med bra info och tydliga priser. Väl utförd städning.

Svar på tråden Flyttstädning, vad kostar det??