SMEG KYL
Jag har blivit frälst... Är ute å letar efter de billigaste alternativen å hittils har jag nog sett det billigaste alternativet på Ebay... någon som har erfarenheter från köp från Ebay?? Eller någon som har denna fantastiskt vackra kyl??
Jag har blivit frälst... Är ute å letar efter de billigaste alternativen å hittils har jag nog sett det billigaste alternativet på Ebay... någon som har erfarenheter från köp från Ebay?? Eller någon som har denna fantastiskt vackra kyl??
Ingen aning, men de är SÅÅÅÅÅÅ fina!! Var på MediaMarkt idag och köpte stavmixer, men dregglade över SMEGgrejerna de har. Bl a en kombinerad vask/kyl i rosa! Kyl under, vask ovanpå! ![]()
visar de inga produkter på mediamarkt hemsida??
nä - den är skit. Skulle gå in och kolla vilka stavmixrar som fanns, men icke... Då är Elgigantens sida bättre, men de har ju inte SMEG så det hjälper ju inte... Jag tror inte att de har iaf...
El-Giganten säljer SMEG, har möjlighet att beställa samtliga produkter för den svenska marknaden.
Kolla www.smeg.se
Om du köper via Ebay bör du tänke på från vilket land varan skickas. Inte helt säkert att du har garanti m.m och det kanske inte ens finns reservdelar att få tag på här i sverige.
Jag förstår...
Någon som har en sådan här hemma? =)
Hihi, nä - de är ju så opraktiska, tjocka med litet innerutrymme ![]()
Kolla runt på den lokala marknaden. Vi har SMEG i butik men säljer varorna så snart någon har intresse så om den du vill ha finns i butik är de säkert glada om de får sälja demo exet.
Det positiva för dig är att du förmodligen får varan till ett väldigt bra pris.
Har bl.a haft tvättmaskinen med dörr och handfat på toppen i butiken, både i rosa och i blått. Har inte ens stått i butik 1 mån så visst finns det folk som har dessa udda produkter.
Vi har denna, som vi skaffade 2004:
www.appliancecity.co.uk/Product/Smeg/Freestanding_Cooling/FAB28YRO/Kelkoo/
Om den håller om tio år vet jag inte, men hittills har den uppfört sig som ett helt normalt kylskåp
Jag vet inte =) Man borde väl få nämna namn på butik? Görs säkert hela tiden på inredningsforumen?