• Sophiebysophie

passar ikeas trä-tågbana ihop med brios?

Hej

En fråga, passa ikeas trä tågbana ihop med Brios tågbanor? Alltså om man kan bygga ihop med båda sorterna?

Någon som vet om även mickeys tågbana passar ihop med Brios?

Och hur är det med tågen? Passar dom i spåren på både ikeas och brios tågbana?

• Svar på tråden passar ikeas trä-tågbana ihop med brios?
  • J Anttila

Ikeas tåg bana passar ihop med brios. Mikis tågbana vet jag inte. Vi fick en jätte gammal model av miki som inte passade.
    Däremot så har vi kunnat bygga ihop en gammal brio och Ikeas tåg bana.

ERIK Mammas lill hjärta
  • Minandra

Vi har Ikeas, Brios och Biltemas tågbanor och dessa passar ihop. Mickis tågbanor  vet jag inte.....

• Sophiebysophie

Aha kanon, då ska jag kolla vilka som har billigast priser på bas rälsen, så kan man köpa lite roliga brorar ect från brio sen

• Teskedsmamman
    Sophiebysophie skrev 2010-03-28 22:46:45 följande:
    föresten när jag ändå har er på tråden, vid vilken ålder började era barn leka med tågbana?
    Den första var 2 år 7 mån, minstingen var 6 mån... men så är minstingen fullständigt tågskadad också Pappa är lokförare...
    3 killar & i vecka 21 ☆☆ tesked.blogspot.com/ ☆☆ Virkaholic
  • Wilmis07

Ikeas passar ihop med brios,men broarna är för låga för att Brios tåg ska kunna köra under.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Kalle och jag

Brio och Biltema passar utmärkt ihop, och Ikea passar utmärkt med Micki. Alla fyra går att kombinera, men det krävs ibland lite milt våld för att foga samman brio/biltema med ikea/micki. Detta gäller främst vid växlar.

Svar på tråden passar ikeas trä-tågbana ihop med brios?