• Maneater

vinterskor från skopunkten!!??

var där för något tag sen och fyndade fodrade gummistövlar..men såg även att dom hade en hel del olika vinterkängor av olika slag. någon som köpt där och vet om dom är någe bra??

• Svar på tråden vinterskor från skopunkten!!??
  • alexis dennis

hej!

vi köpte ett bar assnygg vinterskor där med bävernylon!
    179 kr och jättesköna + varma!

• Sara K

Men har ni inte sett dom där dööö-söta uggsen!???
    Fanns från stl 18 tror jag, dom måste jag bara köpa..!

• alexis dennis

men uggsen är ju sååååååå förra årets mode....

• Maneater

jo jag såg uggsen. söta som fan! :) men passar nog inte riktigt på min stora kille *s* hade lätt stoppat på dom om jag haft en liten tjeja dock..fast faktist, var det inte förra året det var poppis?

såg några skor där som såg ut lite som kavatkopior som jag funderade på..dom e ju sjukt billiga på skopunkten..

• Sara K

Jooo.. kanske är uggsen sååå 2004 men ändå!! ;)

Fast spelar det så stor roll på en bebis?? Själv har jag inga uggs, och har definitivt inte tänkt köpa några heller, men Stella skulle ju vara så söt i dom! Hon fanns ju inte förra året, så jag kunde ju inte köpa några då...
    Jag har iofs beställt ett par stövlar till henne på Laredoute, men det blir nog ett par uggs oxå..

• leolina

måste bara fråga:vad är uggs?

• Maneater

apropå skoaffärer..kikade precis in på din sko's hemsida. avdelning "baby" där dom har skor som bara finns i strl 24-30. ehm, vem med dom storlekarna räknas som baby? bigfoots unge då eller?

• lajjalo

kan bara säga att det är i stockholm och sverige som uggs är ute. i los angeles har de använts av alla strand-tjejer och surfar-killar i en väldans massa år. en skön stövel att slafsa runt i när man är ledig, alltså.

om man läser kvällstidningarnas bimbo-moden om vad man ska ha på sig så är det väl högsta mode med chiffong eller gubbväst nu... så, man kan ju välja själv vad man tycker är coolt/inne.

mina barn har haft uggs i omgångar. nu har minstingen ett par från just skopunkten. jag är lycklig över att slippa åka till usa för att köpa justa, sköna skor till kidsen.
    glöm bara inte att spraya med inpregneringsspray.

trevlig helg!

• alexis dennis

maneater:
    eller hur?
    bigfoot!

• Maneater

alexis dennis. dom som du hade köpt var snygga å såg bra ut. fanns dom i olika färger??

• alexis dennis

maneater:

de fann i många olika färger,179 spänn så det e ju jättebilligt!

• Maneater

alexis dennis: javisst, dom verkade faktist bra..får se. kasnke köper sånna. ska väl dra iväg snart å handla hela vinterköret på en gång :)

Svar på tråden vinterskor från skopunkten!!??