• Anonym

Skillnaden mellan att "älska" och att "knulla"?

Fick just frågan från mitt ex om jag ansåg att vi hade älskat nån gång i vårt förhållande. Vad ska man svara på det?

För mig är sex sex. Jag hatar begreppet "älska". Men jag tycker att har man sex med känslor inblandade för personen ifråga, så borde det väl gå under definitionen "älska"?
    Men han tyckte att vi bara brukade knulla.

Hur skulle du definiera älska vs knulla?

• Svar på tråden Skillnaden mellan att "älska" och att "knulla"?
  • Anonym

Älska för mig är innerligt sex, knulla är rätt och slätt sex. Fast man kan såklart knulla med den man älskar =)

• Anonym

för mig är älska lite mer lugnt och romantiskt..

knulla är hårt och brutalt =)

• Anonym (höhö)

Älska... Det låter så mesigt tycker jag! Älska, precis som om man ligger o gnider i missionären i flera timmar o knappt rör varann för man ska smeka så lätt.. typ..
    Knulla -det är hett o svettigt o överallt. Lite i sngen, oj nu hanmna vi på golvet, upp i soffan, ner igen osv...

Nä, men sex... Räcker det inte att kalla det sex? Sex är en blandning av domma två kan man säga ^^

• Anonym

Av era definitioner att döma så tycker jag ju att han och jag har älskat mer än vi knullat. Undrar varför inte han tycker det..

• Rynkigutanpåslätinuti

När jag knullar så juckar jag med 14% högre frekvens, stöter 7N hårdare och stönar 8dB starkare. Frågor?

• Anonym
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-03-29 10:49:39 följande:
    När jag knullar så juckar jag med 14% högre frekvens, stöter 7N hårdare och stönar 8dB starkare. Frågor?
    Men har verkligen stönandet något med saken att göra? Är det skönt så är det ju skönt
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym skrev 2010-03-29 10:51:22 följande:
    Men har verkligen stönandet något med saken att göra? Är det skönt så är det ju skönt
    Jag har undersökt det här noga. Knullstön ska vara 8dB starkare än innerligga älskogsstön. Sedan har jag en ordlista tejpad på sänggaveln med ord som ska användas då man älskar resp knullar. Jisses! Har ni sex på måfå? {#lang_emotions_undecided}
  • redneck girl

älska...lugnare,knulla....mer porrigt och intensivare.

• Anonym (zizzi)

skulle nogdefiniera det som att älska gör man när det finns romantiska känslor ed i själva ligget, att man känner en samhörighet med varandraatt man verkligen låter varandra komma nära rent mentalt o känslomässigt.......

knulla är mer tekniskt och går bara ut på att det ska va  skönt rent fysiskt!  inga ömhets känlor varkn före elle efter heller.....

tyvärr har vi bara älskat en gång under fem år, sådet kännsverkligen bittert och som ett misslyckande faktiskt så jag förstår ditt ex.:(

• linjes

Här hemma knullar vi

Har aldrig använt ordet älska,jag blir avtänd när jag hör det ordet

Svar på tråden Skillnaden mellan att "älska" och att "knulla"?