• esther

Vilka leksaker har ni fått hos MAX hamburgare?

Vi fick ett dataspel där igår, jag blev glatt överraskad! Har de alltid bra leksaker, eller var det en specialbra grej?

• Svar på tråden Vilka leksaker har ni fått hos MAX hamburgare?
  • Bedhead

Jag tycker att de oftast har bättre leksaker på Max än på Donken. Men att man ens kan göra den jämförelsen betyder antagligen att man ger sina barn snabbmat för ofta..

• esther
    Bedhead skrev 2010-03-29 10:59:55 följande:
    Jag tycker att de oftast har bättre leksaker på Max än på Donken. Men att man ens kan göra den jämförelsen betyder antagligen att man ger sina barn snabbmat för ofta..
    Haha! Jag tröstar mig med att vi inte köper pommes utan morötter, men vi käkar också snabbmat för ofta :)
    L i n n skrev 2010-03-29 10:57:43 följande:
    Dataspel, CD-sagor, filmer, dryckesglas med motiv på, ritböcker + kritor, pussel...
    Bra grejor!
  • esther
    L i n n skrev 2010-03-29 11:05:22 följande:
    Och här kunde jag räkna upp flera leksaker utan att tycka att vi äter där ofta
    Jo men ni har kanske fått dem över lpång tid, eller fick ni alla i förra veckan?  ;)
  • Tette86021

Badbollar, puzzel är vad jag kan komma på... ja faktiskt mycket roligare leksaker från MAX än donken.. donken har ju bara massa plastfigurer som är bioaktuella typ.. hur tråkigt som helst. 

Stå på dig, annars gör någon annan det!
  • esther
    Tette86021 skrev 2010-03-29 11:12:09 följande:
    Badbollar, puzzel är vad jag kan komma på... ja faktiskt mycket roligare leksaker från MAX än donken.. donken har ju bara massa plastfigurer som är bioaktuella typ.. hur tråkigt som helst. 
    Fast BK tycker jag är väsrt, PÅ donken har vi i alla fall fått lite roliga grejor och de har ju bok-kampanjen som jag är ett stort fan av.
  • Tette86021
    esther skrev 2010-03-29 11:15:10 följande:
    Fast BK tycker jag är väsrt, PÅ donken har vi i alla fall fått lite roliga grejor och de har ju bok-kampanjen som jag är ett stort fan av.
    BK = burger king?
    där äter inte vi, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra:P så har inte en aning, men dom är säkert sämst^^
    Stå på dig, annars gör någon annan det!
  • Bedhead

Det värsta är när ungarna får samma sak som förra gången de var där. Då VET man att de får skräpmat för ofta.

• esther
    Bedhead skrev 2010-03-29 11:40:14 följande:
    Det värsta är när ungarna får samma sak som förra gången de var där. Då VET man att de får skräpmat för ofta.
    :) eller hur :)
Svar på tråden Vilka leksaker har ni fått hos MAX hamburgare?