• Anonym (TS)

Min kille kissade på mig!

Jag tyckte att vi skulle prova något nytt ang sex så jag frågade om han inte kunde kissa på mig. Va nervös ifall han skulle tycka de va äckligt men han va på. Fan vad skönt det var, vilken känsla!!!

Är det någon mer som provat detta? :)

• Svar på tråden Min kille kissade på mig!
  • redneck girl

ja,vi gillar lite kiss.

• Anonym

Här är en till som gillar kiss. Blir kåt av den varma strålen som rinnner över kroppen när sambon kissar på mig. Men ännu härligare är nästan när jag kissar på honom.
    När vi knullar i missionären brukar han dra sig ur så jag kan kissa lite över hans kuk, sen slickar han i sig o sen fortsätter knulla mig=)

• redneck girl

gillar att kissa lite när jag sitter på min gubbes ansikte och han slickar mig,eller när jag rider honom.upphetsande när han kissar lite på min mus med och sen knullar mig.dock gillar ingen av oss kiss i stora mängder.

• Anonym (TS)

Jaa, de va en jävla känsla ju! Den varma strålen på halsen och brösten och magen och så blev jag helt blöt. Guuud säger jag. Å när jag sög av honom efteråt smakade det inte kiss heller....smakade ju typ mindre än efter han kommit.

• Tette86021

Måste bara fråga, blir ni inte avtända av lukten? eller ser ni till att dricka mycket innan?

Stå på dig, annars gör någon annan det!
  • redneck girl

vi kissar inga mängder,så ingen av oss har reagerat på någon lukt.

• Anonym (TS)

nää det luktade ingenting faktiskt, hade drukit massa. annars hade jag nog blivit avtänd...

• Anonym

Här gör det inget om det blir mycket kiss. Ja inte så att vi är kissnödiga när vi börjar sexa. Men det gör inget om det rinner en del när vi väl är igång.

Min kille killar när jag kissar samtidigt som han slickar min fitta. Och jag älskar att se hans ansikte blött av både fittsaft o kiss.

För mig är det oxå känslan av att känna sig lite i underläge, som att jag inte kan hålla tätt o min sambo blir arg när jag kissar. Han gillar det oxå. Att läxa upp mig o så kissar jag trotts att jag inte "får. Tanken av att få kissar vart som hellst liksom.

• redneck girl

jag vill inte ha en halvliter kiss i sängen.bara så det blir lagomt blött och varmt,)

Svar på tråden Min kille kissade på mig!