• mollisen

ensam o studerande?

ngn som kan dela med sig om hur det fungerar med att vara förälder till en en liten och at ev studera på heltid?

jag funderar att börja plugga igen till hösten o min dotter kommer då vara ett år gammal... vill dock inte ha in henne på dagis än utan ska försöka ha henne hemma ngr dgr i veckan o dela upp de andra på pappan o ev mormor osv.

men hur fungerar de trent ekonomiskt? hur mkt kan manfå som mest eg? ngt värt att tänka på?

• Svar på tråden ensam o studerande?
  • milla89

jag studerar är ensamstående med en 4åring snart 8648kr får jag från csn. Vi klarar oss gott och väl på de pengarna. Allt beror på hur man väljer att prioritera sina utgifter. Vi åker utomlands några gånger per år så jag skulle aldrig klaga på den summan.

• mollisen

oj,det var inte dåligt!! men  då kan du inte ha så många andra utgifter då el, som ex bil, hyra o allt som kommer därtill, osv?!!?

• milla89