• bellzan

Vampire Diaries böckerna

Jaa, jag har bara sett att det finns böcker från serien Vampire Diaries på engelska, MEN finns de någonstans även på svenska?? Nån som vet?

• Svar på tråden Vampire Diaries böckerna
  • Vofflis

Jag har bara hittat böckena på engelska, men de är inte alls svårlästa.

• bellzan
    Vofflis skrev 2010-03-30 10:46:50 följande:
    Jag har bara hittat böckena på engelska, men de är inte alls svårlästa.
    Okej, jag funderade faktiskt på att köpa dom på engelska o åtminstone ge det ett försök, så jag får väl göra det :)
    Sakta men säkert :P
  • sannzibar

Hej vad heter förfataren till dom böckerna?  och vad heter dom böckerna? är det många?  Mvh Sanna

• sannabanana

De som läst böckerna, är de bra?

Gillade twilightböckerna, älskade Sookiestackhouseböckerna... söker nåt nytt att läsa...

• Vofflis

Jag har läst dem, tycker väl inte att de är speciellt bra faktiskt. Serien, konstigt nog, är bättre, det brukar ju alltid vara tvärtom... Men smaken är ju olika...

• Googels
    Vofflis skrev 2010-04-06 11:13:28 följande:
    Jag har läst dem, tycker väl inte att de är speciellt bra faktiskt. Serien, konstigt nog, är bättre, det brukar ju alltid vara tvärtom... Men smaken är ju olika...
    Jag håller med dej och tyckte inte de var speciellt bra heller. Tycker Elena är alldeles för självuppdagen och gillar inte riktigt stilen de är skriven i. 
    Serien är mycket bättre, förmodligen för att det är så mycket som ändrats i den till skillnad mot böckerna. 
    Twilight och Sookie Stackhouse böckerna är betydligt bättre. 
  • Reglementet

Ha, det är värsta nostalgitrippen.

Kolla bibliotek?

• Googels

Om du vill läsa andra vampyrböcker så är förrestern Vampire Academy böckerna av Richelle Mead bra. Finns även på svenska

Svar på tråden Vampire Diaries böckerna