kille med svårt att komma?
Hej hej!
Jag har lite pinsam fråga. Jag har börjat dejta en kille och allt känns jättebra. I lördags hettade det till och vi hade sex. Efter ett tag avbryter ha och säger att det är bäst att sluta innan det går för honom eftersom vi inte använda kondom (dumt jag vet). Jag använder dock p-piller och det var graviditet han oroade sig för. Jag tänkte inget mer på det då även om jag tyckte att det var lite konstigt. Killar brukar inte sluta innan det går för dem frivilligt. Dan efter på morgonen hade vi sex igen och även denna gång slutar hanefter ett tag. Jag förstår verkligen ingenting. Han sa fler gånger efteråt att det var skönt och pussade på migsom om han hade dåligt samvete. Jag har aldrig varit med om det här tidigare. Killar brukar enligt mina erfarenheter snarare komma för snabbt. Vad kan det vara? Är det inte skönt för honom? Tänder han inte på mig? Kan det vara för att han är nervös? Det är klart att tjejer kommer ju inte varje gång heller så det kanske är för mycket att begära att killar ska göra det? Någon som har liknande erfarenheter?