• Anonym (Undrar)

Tjejer. Ska din kille raka?

Ska man som man ansa runt snabeln? eller ska han vara lurvig? eller Ansa lite på pungen bara? vi killar har ju våra önskemål om er, Men vad tycker ni om oss hur ska vi vara? Ordet är fritt..

• Svar på tråden Tjejer. Ska din kille raka?
  • Anonym (me)

Orakat överallt, helst. Möjligen ansat med sax men absolut inget rakande, extremt avtändande.

• Clobberella

Raka allt han vill att jag ska slicka på, ansa resten så att det inte är helt vildvuxet.

• Anonym

Absolut INTE raka. Så avtändande.

• Anonym

En fråga - ni som inte vill att killen rakar. Hur gör ni med oralsex? Slickar ni killens pung, mellangården och i stjärten trots att det är lurvigt? Är ni inte oroliga att hitta en bajsklutt där i djungeln? Eller suger ni bara typ kuken?

• Anonym

Jag brukar leka med lurvet. Supermysigt :) Gosa in mig i det. När vi duchar så tar jag lite av mitt balsam i det håret så blir det riktigt mjukt och lent.

Bajsklutt i djungeln? Haha ;)

Anonym skrev 2010-03-30 13:43:24 följande:
    En fråga - ni som inte vill att killen rakar. Hur gör ni med oralsex? Slickar ni killens pung, mellangården och i stjärten trots att det är lurvigt? Är ni inte oroliga att hitta en bajsklutt där i djungeln? Eller suger ni bara typ kuken?
  • La Lola

Jag skiter verkligen blankt i om det är rakat eller ej.

*mamma till Alma 9 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Anonym

Inte rakat, osexigt att se ut som en åttaåring!
    Och ingen har dött av lite hår i munnen

Svar på tråden Tjejer. Ska din kille raka?