• DenNamnbitne

Nu måste ni välja här:) Bland dessa moderna namn skall en vinnare koras!

Hej alla glada{#lang_emotions_tomte} Jag har gjort en ny lista med vackra namn som jag tror att ni kommer att gilla. Kanske talar den här listan till er som inte gillade Elof, Hilding och Gerda.

Så vilket av dessa namn är finast?
    Är inget fint? Då får jag tänka till ordentligt{#lang_emotions_smile}
    Diskutera gärna hur ni tycker att Villiam ska stavas också! Mvh Bondsin
    Inget namn är för ringa för att uppmärksammas
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 09:31
    Moderna betyder givetvis att de är på modet
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Nu måste ni välja här:) Bland dessa moderna namn skall en vinnare koras!
  • siamusen

Först: William med W utan tvekan.

Och sen: Teodor, Julian eller William. Tror jag. Skulle dock inte välja nagot av dem till mina barn. Tredje barnet heter iofs Guillaume i andranamn sa William har vi ju pa ett sätt da.

Nåvâl, slutbabblat

• DenNamnbitne
    siamusen skrev 2010-03-30 23:39:30 följande:
    Först: William med W utan tvekan. Och sen: Teodor, Julian eller William. Tror jag. Skulle dock inte välja nagot av dem till mina barn. Tredje barnet heter iofs Guillaume i andranamn sa William har vi ju pa ett sätt da. Nåvâl, slutbabblat
    Ja William är ju den stavningen man är mest van vid och enklare i det sammanhanget. Ja, Vilhelm är ett intressant namn som finns i olika former på olika platser{#lang_emotions_tomte}
    Inget namn är för ringa för att uppmärksammas
  • mazquE

Jag tycker nog alfred men i och med att vi själva tänkte döpa vårat barn till Dante så var jag tvungen att rösta det. hade sambon gått med på Alfred hade det nog blivit det, men han ville inte. Och nu så fick vi ju en flicka med :)
    Lucas är också väldigt fint, fast med C då.

Stavning Villiam isåfall.

• DenNamnbitne
    mazquE skrev 2010-03-30 23:43:43 följande:
    Jag tycker nog alfred men i och med att vi själva tänkte döpa vårat barn till Dante så var jag tvungen att rösta det. hade sambon gått med på Alfred hade det nog blivit det, men han ville inte. Och nu så fick vi ju en flicka med :) Lucas är också väldigt fint, fast med C då. Stavning Villiam isåfall.
    Kul att du gillar Villiam med enkel-v. Får man fråga vad flickan heter?
  • Lördagkväll

alfred elelr melker, men jag valde Alfred.. =)

• Carisma

Jag skulle gärna en kommande son till William om det inte var så förbannat vanligt. Tycker att det är riktigt fint! När jag tänker efter är det nog det finaste killnamnet jag vet.

• mazquE
    DenNamnbitne skrev 2010-03-30 23:45:15 följande:
    Kul att du gillar Villiam med enkel-v. Får man fråga vad flickan heter?
    Elvira och andra omgången blev det en Olivia :)

Vanliga namn , som dock är väldigt tråkigt då vi ville ha ovanliga.
    Men Elvira blev det för att jag bestämde mig när jag var 15år att min dotter skulle heta det, släktnamn dessutom. Olivia blev det för det passade så bra med storasysterns namn.
    Skulle den tredje (som ej är påväg än) också bli en flicka så har vi redan ett super bra namn till henne med :D hihi..
  • DenNamnbitne
    Carisma skrev 2010-03-30 23:47:58 följande:
    Jag skulle gärna en kommande son till William om det inte var så förbannat vanligt. Tycker att det är riktigt fint! När jag tänker efter är det nog det finaste killnamnet jag vet.
    Så himla vanligt är det ju egentligen inte. Det finns ju visserligen inte många namn som är vanligare men risken för flera William i klassen är ändå inte så himla stor.
Svar på tråden Nu måste ni välja här:) Bland dessa moderna namn skall en vinnare koras!